بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاکید دوباره امباپه به ادامه مخالفت با فدراسیون فوتبال فرانسه

بیانیه وکلای امباپه : کیلیان امباپه تصمیم گرفت در برنامه عکاسی که قرار است فردا سه‌شنبه برگزار شود شرکت نکند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۱۱
کیلیان امباپه

کیلیان امباپه تایید کرد که با فدراسیون فوتبال فرانسه به خاطر شرکت در برنامه‌های تبلیغاتی دچار اختلاف شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه تایید کرد که با فدراسیون فوتبال فرانسه به خاطر شرکت در برنامه‌های تبلیغاتی دچار اختلاف شده است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی فرانسه بار دیگر به دلایل غیر فوتبالی با بحران مواجه شده است. مخالفت کیلیان امباپه با شرکت در برنامه‌های تبلیغاتی فدراسیون فوتبال فرانسه حالا به یکی از مشکلات بزرگ خروس‌ها تبدیل شده است.

فدراسیون فوتبال فرانسه امروز امباپه را تهدید کرد که حتما باید در برنامه‌های تبلیغاتی شرکت کند و در غیر اینصورت با جریمه مواجه خواهد شد. امباپه که تا کنون شخصا در این باره چیزی نگفته بود سرانجام تایید کرد که با فدراسیون فوتبال کشورش در این مساله اختلاف نظر دارد.

اینکه بهترین بازیکن فرانسوی‌ها و امید اول تیم ملی این کشور برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی قطر از شرایط خود راضی نیست مسلما فوتبال‌دوستان فرانسوی را نگران خواهد کرد. با توجه به دوره‌های گذشته و تجربه تلخ فرانسوی‌ها از ناآرامی و تنش در اردوی تیم ملی، هر خبری که یادآور آن روزها باشد برای فرانسوی‌ها غیر قابل قبول است.

امباپه امروز با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که در برنامه تبلیغاتی روز سه‌شنبه فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کند. این در حالی است که نوئل لوگرت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، چند ساعت قبل او را به جریمه تهدید و اعلام کرد فدراسیون از موضعش کوتاه نخواهد آمد.

در بیانیه امباپه که توسط وکلای او منتشر شده چنین آمده است:

متاسفیم که در آستانه جام جهانی نتوانستیم طبق برنامه قبلی به توافق برسیم. برای همین کیلیان امباپه تصمیم گرفت در برنامه عکاسی که قرار است فردا سه‌شنبه برگزار شود شرکت نکند. ما به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودیم که توافق ما که مربوط به سال 2010 است باید با توجه به تغییراتی که در فوتبال و در روش‌های ارتباطی ایجاد شده تغییر کند. مذاکرات ما ادامه دارد تا پیش از شروع جام جهانی به نسخه جدیدی از توافق برسیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *