بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری عجیب کیلیان امباپه درباره آینده اش در مصاحبه با نیویورک تایمز

کیلیان امباپه : برای جاه‌طلبی‌هایم حد و مرز قائل نمی‌شوم ؛ می خواهم آنقدر توپ طلا بگیرم که از مسی و رونالدو جلو بزنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۵
کیلیان امباپه در پی اس جی

کیلیان امباپه در مصاحبه مفصل و اختصاصی با نیویورک‌تایمز ادعاهای جالبی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح کرده و انتقادهای معمول درباره رابطه‌اش با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه در مصاحبه مفصل و اختصاصی با نیویورک‌تایمز ادعاهای جالبی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح کرده و انتقادهای معمول درباره رابطه‌اش با پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.

به گزارش پارس فوتبال، کیلیان امباپه از فرصت سفر به آمریکا برای شرکت در چند برنامه تبلیغاتی اسپانسرش، نایک، استفاده کرده و با روزنامه معتبر نیویورک تایمز مصاحبه مفصلی انجام داد تا بعد از مدت‌ها به انتقادهایی که در ماه‌های گذشته از او می‌شد پاسخ بدهد و تصویری که از آینده فوتبالی‌اش در ذهن دارد؛ در مقابل چشم مخاطبان ترسیم کند.

از مهمترین نکته‌های مصاحبه امباپه می‌توان به تایید دخالت امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، در ماندگار شدنش در پی‌اس‌جی و همچنین ارسال پیامی به رئال مادرید مبنی بر اینکه شاید سه سال بعد شاهد حضور او در تیم‌شان باشند اشاره کرد. امباپه در این مصاحبه کنایه‌ای به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو زده و می‌گوید عصر آنها در فوتبال به پایان رسیده است.

نیویورک‌تایمز در ابتدای این گزارش نحوه رسیدن امباپه به محل انجام مصاحبه را اینطور توصیف می‌کند:

کیلیان امباپه با ماشینی بزرگ که شیشه‌های دودی داشت از راه رسید. گروه همراه ستاره فرانسوی متشکل بود از مادرش، دو مشاور روابط عمومی، دو وکیل، یک گروه فیلم‌سازی مستند، یک آرایشگر و طراح لباس و دوستی که نقش او در ابتدا مشخص نبود. کیلیان امباپه که امروز یکی از بزرگترین ستاره‌های دنیای ورزش است مثل آدم‌های معمولی وارد نمی‌شود بلکه نزول اجلال می‌کند.

مصاحبه نیویورک‌تایمز با امباپه در رستورانی در شهر نیویورک و در محله منهتن انجام شد. این روزنامه آمریکایی می‌گوید از چند روز قبل تیم امنیتی شخصی امباپه به نیویورک آمدند و به همراه خبرنگاران نیویورک‌تایمز از محل رستوران بازدید کردند. امباپه و تیمش قرار بود بعد از این مصاحبه در میدان تایمز حضور پیدا کنند تا در یک برنامه تبلیغاتی برای شرکت نایک شرکت کنند.

نیویورک‌تایمز در مصاحبه خود اشاره می‌کند که ستاره کم سن و سال فرانسوی امسال تابستان از نظر شهرت و قدرت مالی به اوج رسید و بعد از یک مسابقه پرتنش طناب‌کشی بین پاری‌سن ژرمن و رئال مادرید در نهایت باشگاه پاریسی که تحت مالکیت قطر قرار دارد حاضر شد با او قراردادی امضا کند که در طی سه سال 250 میلیون یورو به امباپه بپردازد. قراردادی که امباپه را عملا به مالک جدید باشگاه تبدیل کرد. این روزنامه مدعی است جدال بین رئال مادرید و پی‌اس‌جی تا جایی بالا گرفت که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، مجبور شد برای حفظ امباپه در این کشور در این پرونده دخالت کند.

امباپه در شانزده سالگی به باشگاه موناکو می‌پیوندد و دو سال بعد اونای امری، سرمربی وقت پی‌اس‌جی، او را شکار کرده و تصمیم می‌گیرد جوان فرانسوی را به تیمش منتقل کند. اونای امری و امباپه در پاریس دیدار می‌کنند و ستاره جوان فوتبال فرانسه این خواسته‌ها را از مربی اسپانیایی دارد:” نباید با من مثل بازیکنی 18ساله رفتار کنی. من را باید مثل فوتبالیست‌های باتجربه ببینید. اگر فقط در یک بازی ضعیف بودم من را نباید از فهرست بازیکنان فیکس خط بزنی”.

امباپه در مصاحبه با نیویورک‌تایمز گفت:

راستش را بخواهید من چون جوان هستم هیچوقت برای جاه‌طلبی‌هایم حد و مرز قائل نمی‌شوم. چون به خودم می‌گوید نیازی به حد و مرز گذاشتن برای خودم نیست. حالا وقت زیاد است. فعلا تا می‌شود باید جاه‌طلبی کرد.

ستاره جوان فوتبال فرانسه در این مصاحبه درباره معضل نژادپرستی در فوتبال اروپا گفت:

باید درباره این مشکل صحبت کرد. باید به نژادپرستی پایان بدهیم. من که آماده هستم و حاضرم هر کمکی از دستم برمی‌آید بکنم تا این معضل برای همیشه ریشه‌کن شود.

امباپه در اوج جوانی با کمک مادر و پدرش شرکتی به نام زِبرا ولی تاسیس کرده و می‌گوید هدفش از تاسیس این شرکت این است که در دنیا میراثی ماندگارتر از فوتبالیست بودن به جا بگذارد. او در این‌باره گفت:

دلم نمی‌خواهد من را فقط به‌عنوان کسی به یاد بیاورند که فوتبال بازی می‌کرد، توپ را شوت می‌کرد و بعد بازنشسته شد و پولش را گرفت و رفت با قایق تفریحی‌اش سر و کله بزند. نه، می‌خواهم بهتر از این باشم. گاهی مردم می‌گویند این حرف‌ها رو ول کن و فوتبالت را بازی کن. ولی من موافق نیستم. دنیا عوض شده است.

ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی درباره ماجرای انتقالش به رئال مادرید و دخالت امانوئل ماکرون به نفع پی‌اس‌جی گفت:

هرگز فکرش را هم نمی‌کردم که یک روز با رئیس‌جمهور کشور در رابطه با آینده‌ام صحبت کنم. خیلی عجیب بود. واقعا عجیب و غریب بود. او گفت می‌خواهد من در فرانسه بمانم و کشور را ترک نکنم. گفت من برای کشور خیلی مهم هستم. گفت تو برای بازی در رئال حالا حالاها وقت داری. پس می‌توانی کمی بیشتر اینجا بمانی.

امباپه در ادامه گفت:

به رئیس‌جمهور گفتم بله البته. وقتی رئیس‌جمهور فرانسه به شما چنین حرفی می‌زند نمی‌توانید نادیده بگیرید.

امباپه درباره اینکه در نهایت چه کسی درباره ماندنش در پی‌اس‌جی تصمیم گرفت می‌گوید:

بعد از صحبت‌های زیادی که با پدر و مادرم داشتم با وکیل‌هایم نشستیم و مفصل صحبت کردیم. اما در نهایت من شخصا تصمیم گرفتم. همیشه تصمیم‌هایم را خودم می‌گیرم. مساله پول تنها عاملی نبود که در این تصمیم من دخالت داشته باشد. چون هر کجا که بروم پول خوبی خواهم گرفت. بازیکنانی مثل من هر جا بروند در حد مشخصی پول می‌گیرند.

ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی از شنیدن اتهام‌هایی درباره اینکه حالا او است که در تیم پاریسی حکومت می‌کند و حتی می‌تواند به مربی دستور بدهد ناراحت می‌شود و به خبرنگاران نیویورک‌تایمز می‌گوید:

این اتهام‌ها ناراحت‌کننده است. کار من که این نیست. اصلا دلم نمی‌خواهد چنین کارهایی بکنم چون این کار را بلد نیستم. من داخل زمین خوب هستم ولی بیرون زمین نه. خیلی‌ها هستند که بهتر از من می‌توانند مدیریت کنند.

کیلیان امباپه در این مصاحبه پیامی برای رئال مادرید می‌فرستد که احتمالا فلورنتینو پرز را بسیار خوشحال کرده است. با اینکه او تا سال 2024 در پاریس خواهد ماند ولی در آن زمان تنها 26 سال سن دارد و می‌تواند در اوج فوتبالش به تیم دیگری منتقل شود. امباپه به نیویورک‌تایمز گفت:

نمی‌شود گفت در آینده چه می‌شود. با اینکه من تا حالا هرگز به مادرید نرفته‌ام ولی احساس می‌کنم آنجا مثل خانه‌ام است. فعلا هدفم این است که در فرانسه قهرمان ملی بمانم و یک جام جهانی دیگر برای کشورم به‌دست بیاورم. می‌خواهم بالاخره با پی‌اس‌جی قهرمان چمپیونزلیگ بشوم و آنقدر توپ طلا بگیرم که از مسی و رونالدو جلو بزنم. به نظرم به‌زودی اولین توپ طلا را می‌گیرم. همینطور که گفتم من هیچ حد و مرزی برای خودم قائل نیستم. نسل جدیدی در فوتبال از راه رسیده و رونالدو و مسی بالاخره دوران‌شان تمام می‌شود و باید ستاره جدیدی پیدا بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *