بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بمب خبری در اسپانیا ؛ ستاره رئال بازیکن بارسا می شود

ادعای موندو دیپورتیوو مبنی بر آغاز مذاکرات بارسلونا برای جذب مارکو آسنسیو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۰۶
مارکو آسنسیو در بارسا

یک روزنامه اسپانیایی در ادعایی جنجالی می‌گوید مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید، مورد توجه بارسلونا است و این باشگاه می خواهد وی را جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک روزنامه اسپانیایی در ادعایی جنجالی می‌گوید مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید، مورد توجه بارسلونا است و این باشگاه کاتالان برنامه‌ریزی برای جذب او را آغاز کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، از قرارداد مارکو آسنسیو با رئال مادرید کمتر از یک سال باقی مانده و دلخوری‌های اخیر بین او و باشگاه اسپانیایی باعث شده شایعاتی درباره احتمال جدایی او از رئال مطرح شود.

روزنامه موندو دپورتیوو امروز در ادعایی جنجالی گفت به خبرهایی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد بارسلونا مصمم است در ماه ژانویه برای جذب آسنسیو تلاش کند. این روزنامه می‌گوید برنامه‌ریزی برای انتقال او به کاتالونیا از هم‌اکنون در باشگاه بارسا آغاز شده است.

امسال تابستان هم به نظر می‌رسید آسنسیو به جدایی از رئال نزدیک است اما این اتفاق نیفتاد تا او همچنان پیراهن سفید به تن داشته باشد. آسنسیو در دوران کارلو آنچلوتی روز به روز بیشتر به حاشیه رانده شده و اخیرا به همین علت نارضایتی خود را به صورت علنی نشان داد. در دیدار رئال و مایورکا تصاویر تلویزیونی نشان داد که او از نیمکت‌نشینی به شدت خشمگین است.

موندو دپورتیوو می‌گوید سن مناسب، تکنیک بالا و تطبیق‌پذیری تاکتیکی سه ویژگی‌ای است که ژاوی و مدیران بارسلونا را به این نتیجه رسانده که آسنسیو می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای تیم‌شان باشد.

آسنسیو از سال 2014 به رئال مادرید پیوست و تا امروز 239 بازی برای این تیم انجام داده و 50 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *