بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب کارلتو به پیروزی در دربی مادرید

کارلو آنچلوتی : دو گل پیش بودیم و با یک دفاع خوب اجازه ندادیم اتلتیکو ما را تحت فشار شدید قرار بدهد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۲۴
کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی معتقد است اگر در نیمه دوم انگیزه بازیکنان رئال کم نمی‌شد، می توانستند دربی را با نتیجه بهتری ببرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی معتقد است اگر در نیمه دوم انگیزه بازیکنان رئال کم نمی‌شد، می توانستند دربی را با نتیجه بهتری ببرند.

به گزارش پارس فوتبال، در دیدار پایانی هفته ششم لالیگا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از ساعت 23:30 در دربی مادرید رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان، این رئال مادرید بود که موفق شد با نتیجه 1-2 حریف سنتی خود را شکست دهد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی تیم تحت هدایت سیمئونه را شکست دادند که ستاره خود کریم بنزما را در اختیار نداشتند. رودریگو در دقیقه 18 و والورده در دقیقه 36، گلزنان رئال مادرید در این بازی بودند و تک گل اتلتیکو هم در دقیقه 83 توسط ماریو هرموسو به ثمر رسید.

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در پایان بازی گفت:

دو گل پیش بودیم و با یک دفاع خوب اجازه ندادیم اتلتیکو ما را تحت فشار شدید قرار بدهد. در 45 دقیقه دوم خیلی حمله نکردیم و از این حیث در نیمه اول بهتر بودیم. دو گل خوب زدیم و سپس دفاع کردیم. معتقدم می توانستیم در نیمه دوم بهتر کار کنیم تا فاصله بیشتر شود اما انگار انگیزه بازیکنان کم شده بود. اگر انگیزه بازیکنان افت نمی کرد، می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

کارلتو در مورد درخشش رودریگو گفت:

او خیلی هوشمندانه بازی کرد. رودریگو به خوبی خودش را از مدافعان جدا می کند و این در گلی که زد مشهود بود. واقعا گل زیبایی زد و نشان داد که چه مهاجم باکیفیتی است.

گلزنی دوباره والورده(سومین گل در سه بازی اخیر):

والورده هم مثل دیگر بازیکنان خوب بود و امشب در نقش بال راست بازی کرد. او سریع است و به خط هافبک هم کمک می کند. گلی که زد روی سرعت و دقت در جاگیری او بود. از لحاظ تاکتیکی فده بازیکن بسیار مهمی برای ماست.

صدرنشینی و فاصله هشت امتیازی با اتلتیکو:

اتلتیکو از نظر من تیم خوبی است و بسیار باکیفیت بازی می کنند. شروع خوبی در فصل جاری نداشته اند ولی می دانم که تا پایان مبارزه خواهند کرد. تازه در شروع فصل هستیم و ما هم فریب صدرنشینی را نمی خوریم. ما خوب شروع کرده ایم و باید به همین روند ادامه دهیم. معتقدم یک غفلت کافی است تا شرایط عوض شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *