بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا پاری سن ژرمن قید عثمان دمبله را زد؟

لوئیز کامپوس : دمبله به عنوان بال تهاجمی بهترین عملکرد را دارد ولی ما در پی اس جی سیستمی متفاوت داریم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۸
عثمان دمبله

لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، تایید کرد که به عثمان دمبله علاقه داشتند ولی در نهایت از خرید او منصرف شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، تایید کرد که به عثمان دمبله علاقه داشتند ولی در نهایت از خرید او منصرف شدند.

به گزارش پارس فوتبال، عثمان دمبله در ششمین فصل حضورش در بارسلونا تاثیرگذارتر از همیشه است و تحت هدایت ژاوی تبدیل به یک بازیکن متفاوت شده است. زمستان گذشته بارسلونا تلاش زیادی کرد تا او راهی تیمی دیگر شود و کمپینی هم علیه او تشکیل شد. به دمبله گفته بودند که یا باید دستمزدش را کم کند یا به تیمی دیگر برود. تهدیدها روی او اثری نداشت و تا پایان فصل با تصمیم ژاوی در ترکیب بارسا بهترین بازی ها را انجام داد.

قرارداد دمبله با بارسا به اتمام رسید و او تمدید نکرد اما چند روز پس از اتمام قرارداد بود که او با بارسا برای امضای قرارداد دو ساله جدید به توافق رسید. دمبله در پنج سال گذشته نتوانست ثابت کند ارزش 140 میلیون یورویی که بارسا برای او هزینه کرد را داشته اما او زیر نظر ژاوی روز به روز بهتر می شود و حالا در بارسلونا همه از او راضی هستند. اکنون بهتر می توان متوجه شد که چرا ژاوی برای حفظ دمبله اصرار داشت. پس از اینکه دمبله حاضر به تمدید قرارداد با بارسا در زمستان گذشته نشد، مدیران باشگاه مطمئن بودند که او با باشگاهی دیگر به توافق رسیده است. حتی ادعا شد که پی اس جی با او پیش قراردادی هم امضا کرده اما در نهایت ثابت شد که دمبله با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته بود.

لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، در مصاحبه با رادیو مونته کارلو تایید کرد که به دمبله علاقه داشتند ولی در نهایت ترجیح دادند برای جذب او اقدام نکنند:

من از دمبله واقعا خوشم می آید و معتقدم فوتبالیست بسیار خوب و توانایی است ولی به یک دلیل او را جذب نکردیم. دمبله به عنوان بال تهاجمی بهترین عملکرد را دارد ولی ما در پی اس جی سیستمی متفاوت داریم و او نمی توانست برای ما مهره‌ای مفید باشد. وقتی قرار است بهترین تیم را ببندید، باید بازیکنانی جذب کنید که کاملا با سیستم تیم هماهنگ باشند. دمبله به همین دلیل نمی توانست برای ما بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *