بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمرکز پیام روی دومین تجربه با کی روش در تیم ملی + عکس

انگیزه بالای پیام نیازمند در اردوی تیم ملی در اتریش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۶
پیام نیازمند در تیم ملی

پیام نیازمند گلر سپاهان برای حضور در جمع دروازه‌بانان ایران در جام جهانی قطر امید زیادی دارد و در اردو نیز انگیزه بالایی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیام نیازمند گلر سپاهان برای حضور در جمع دروازه‌بانان ایران در جام جهانی قطر امید زیادی دارد.

به گزارش پارس فوتبال، هرچند پس از بازگشت پیام نیازمند به سپاهان، رکورددار کلین‌شیت متوالی فوتبال ایران در سه هفته ابتدایی قادر به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشد، اما روند کلین‌شیت های او به نظر از دیدار برابر آلومینیوم شروع شد تا با حضور در اردوی تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش سودای حضور در قطر را در سر داشته باشد.

نیازمند که به همراه بیرانوند و حسینی از فیلتر کی‌روش و لوپز برای حضور در اردوی اتریش هم به سلامت عبور کرد، حالا به فکر تجربه دومین رویداد عظیم ملی با کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران است.

او که به همراه عابدزاده و بیرانوند در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات عضوی از تیم ملی بود، حالا بعد از بازگشت قرضی از پرتغال به سپاهان، با حضور سرمربی پرتغالی امید زیادی دارد تا بتواند به عنوان یکی از 26 بازیکن ایران در قطر خودش را معرفی کند. گلری که در لیگ نوزدهم رکورد بسته نگه داشتن متوالی دروازه در فوتبال ایران را به نام خودش ثبت کرد، در اردوی اتریش کار سختی برای حضور درون دروازه ایران دارد. به ویژه اینکه علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی هم به عنوان دو رقیب اصلی‌اش در ایران در کنار امیر عابدزاده هرسه مدعی جدی سفر به دوحه هستند.

پیام که به واسطه کم بازی کردن برای پورتیموننزه در پرتغال در ابتدای کار جایی در لیست مدنظر اسکوچیچ برای اردوی قطر نداشت، در نهایت به آن اردو ملحق شد و حالا با حضور مجدد در سپاهان و بازی کردن مداوم، با تغییر سرمربی تیم ملی می‌کوشد حضور در بالاترین سطح فوتبال جهان را در جمع شاگردان کی‌روش تجربه کند.

پیام نیازمند در تیم ملی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *