بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مثلث محبوب کی‌روش به اتریش رسید + عکس

ورود مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد به اردوی تیم ملی در اتریش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۹
لژیونرهای تیم ملی

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از دیروز اردوی تیم ایران در اتریش را آغاز کرده، از امروز سه لژیونر دیگر را هم در دسترس خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه ستاره لژیونر دیگر تیم ملی هم وارد اتریش شده تا به زودی به اردوی این تیم ملحق شوند.

به گزارش پارس فوتبال، کارلوس کی‌ روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از دیروز اردوی تیم ایران در اتریش را آغاز کرده، از امروز سه لژیونر دیگر را هم در دسترس خواهد داشت.

مهدی طارمی، فوق‌ستاره ایرانی پورتو پس از نجات تیمش از شکست در دقایق پایانی در یک استوری اینستاگرامی، تصویری از خودش به همراه علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد در اتریش منتشر کرده است. بازیکنانی که در آخرین بازی خودشان پیش از ملحق شدن به اردوی تیم ملی نمایش درخشانی داشتند و با پاس گل و گل از هلند و قبرس خودشان را به وین رساندند.

مثلثی که ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و در دو تورنمنت بزرگ قبلی هم زیر نظر کارلوس کی‌روش دوران موفقی را پشت سر گذاشتند. انصاری‌فرد و جهانبخش به عنوان کاپیتان‌های دوم و سوم به همراه طارمی در شرایطی به سایر ملی‌پوشان در اتریش می‌پیوندند که در تیم‌های باشگاهی خودشان عملکرد کاملا قابل قبولی داشتند و حالا برای دو بازی بسیار مهم تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای جام جهانی مقابل اروگوئه و سنگال هم امیدوار به درخشش هستند.

لژیونرهای تیم ملی

به خصوص کریم انصاری‌ فرد که پس از حضور کی‌روش در راس کادرفنی، بدون شک انگیزه‌های مضاعفی برای تجربه سومین جام جهانی خودش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *