بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امباپه توسط فدراسیون فوتبال فرانسه نقره داغ شد

جریمه فدراسیون فوتبال فرانسه برای کیلیان امباپه به دلیل عدم حضور در مراسم های تبلیغاتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۹
کیلیان امباپه

کیلیان امباپه موظف است تا در مراسم تبلیغاتی فدراسیون فوتبال فرانسه شرکت کند و در غیر این صورت جریمه خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه موظف است تا در مراسم تبلیغاتی فدراسیون فوتبال فرانسه شرکت کند و در غیر این صورت جریمه خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، 22 مارس گذشته و طبق روال همیشگی فدراسیون فوتبال فرانسه، یک برنامه‌ تبلیغاتی برای تیم ملی فرانسه در تمرین این تیم، ترتیب داده شده بود، با این حال طبق ادعای نشریه اکیپ، کیلیان امباپه در آن مراسم حضور پیدا نکرد. این اتفاق در حالی رخ داد که دیگر ستاره‌های فرانسوی بدون مشکل در مراسم حضور پیدا کردند.

آن مراسم تبلیغاتی از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود و اسپانسرهای زیادی در آن شرکت داشتند. فدراسیون فوتبال فرانسه از این اقدام امباپه به شدت عصبانی شد. در نهایت مشخص شد که امباپه به دلیل مشکلات مربوط به حق پخش تصویری، قصد ندارد در پروژه های تبلیغاتی تیم ملی کشورش حاضر باشد.

چندی پیش نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در مصاحبه ای تند اعلام کرد که اگر امباپه به این حرکت خود ادامه دهد، به خاطر حضور در تیم ملی دستمزد دریافت نخواهد کرد و پاداشی نیز در صورت کسب عناوین قهرمانی به وی تعلق نمی گیرد.

اما امباپه اعتقاد دارد که نباید مجبور شود در مراسم تبلیغاتی برای اسپانسرهایی که با آنها قرارداد ندارد، شرکت کند و وکلای او مذاکراتی با فدراسیون فوتبال فرانسه داشتند تا بلکه به یک توافق مشترک برسند اما امروز اکیپ گزارش داد که توافقی حاصل نشده و فدراسیون فوتبال فرانسه به هیچ بازیکنی از جمله امباپه اجازه نخواهد داد تا در این مورد یک‌طرفه تصمیم بگیرند. در واقع هر بازیکنی در مراسم تبلیغاتی فدراسیون فوتبال حاضر نشود، جریمه خواهد شد. لازم به ذکر است که این قانون از سال 2010 در تیم ملی فرانسه وجود دارد و اکنون باید دید واکنش امباپه چه خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *