بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت اسطوره استقلال از شهباززاده

آرش برهانی : سجاد شهباززاده به زودی به بازیکنی تاثیرگذار در استقلال تبدیل می شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۲
آرش برهانی و شهباززاده

آرش برهانی مدعی است که نباید انتقادات و فشار روی سجاد شهباززاده افزایش یابد و این مهاجم قادر است به زودی قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش برهانی مدعی است که نباید انتقادات و فشار روی سجاد شهباززاده افزایش یابد و این مهاجم قادر است به زودی قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش پارس فوتبال، آرش برهانی درباره وضعیت این روزهای تیم بعد از برد برابر نساجی که بار دیگر باعث اعتماد هواداران نسبت به شرایط این تیم شده، اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرد:

ساپینتو با استقلال نسبت به مربیان خارجی دیگر تا اینجا خوب نتیجه گرفته. خوشحالم که پیش از تعطیلی لیگ استقلال برد خوبی کسب و مردم را امیدوار کرد. برای هواداران استقلال هم جدایی مربیانی چون استراماچونی و شفر تجربه خوبی شده که عجولانه رفتار نکنند و به مربی تیم خود فرصت بدهند.

وی در خصوص حضور پر تعداد مهاجم درخط حمله استقلال و انتظاراتی که از این تیم در فاز تهاجمی با حضور این نفرات می‌رود گفت:

استقلال نفرات مهم و تاثیرگذاری در خط حمله جذب کرده و امیدوارم در پایان فصل بهترین آمار گلزنی و امتیازگیری را از آن خود کند. با این حال هر بازیکنی که در ترکیب قرار می‌گیرد به واسطه تاکتیک و شرایط تیم در تلاش برای موفقیت تیمی خواهد بود.

آقای گل اسبق استقلال درباره انتقاداتی که این روزها متوجه سجاد شهباززاده در خط حمله آبی‌پوشان به واسطه فرصت سوزی‌های وی شده، اینطور گفت:

از هواداران استقلال می‌خواهم با انتقادات بی جا کاری نکنند سجاد را به راحتی از دست بدهیم. باید از این بازیکن حمایت شود و مطمئن باشید وی به زودی به یکی از بهترین و با کیفیت ترین بازیکنان استقلال تبدیل می‌شود. او چه در گذشته در ترکیب استقلال و چه در تیم‌های دیگر شم گلزنی و فرصت طلبی خود را نشان داده و قطعا قادر خواهد بود در این فصل نیز نمایش موفقی را دنبال کند.

آرش برهانی با اشاره به شرایط سخت قهرمانی در این فصل با حضور مدعیان قدرتمند گفت:

همه تیم‌ها شرایط خاصی دارند. سخت است که پیش بینی کنیم کدام تیم قهرمان می‌شود استقلال به واسطه قهرمانی فصل گذشته، مهمترین تیم در مسیر قهرمانی خواهد بود. پرسپولیس، گل گهر، سپاهان و فولاد و تراکتور نیز تیم‌هایی هستند که برای این مهم رقابت می‌کنند و تقابل این تیم و امتیازاتی که بین آنها رد و بدل می‌شود، قطعا سهم زیادی در معرفی قهرمان خواهد داشت.

مدیرآکادمی استقلال در خصوص اینکه چندی پیش توانست مدرک مربیگری A را کسب کند گفت:

چند سال پیش مدرک B را گرفتم ولی فرصت نمی‌شد در کلاس‌های A شرکت کنم. حالا از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا الزام کرده که مربیان حتما باید مدرک A داشته باشند از فرصت استفاده کرده و در کلاس‌ها شرکت کردم. فعلا تمرکزم روی آکادمی باشگاه است و از حضور این بازیکنان آینده دار در رده های مختلف باشگاه لذت می‌برم و امیدوارم سهمی در موفقیت آنها در مسیر رسیدن به هدف بزرگ‌شان داشته باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *