بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره استقلال به جواد نکونام + جزئیات

صادق ورمزیار : بهتر است جواد نکونام چند سال دیگر در مسابقات لیگ برتر تجربه به دست آورد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۶
صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت : بهتر است جواد نکونام چند سال دیگر در مسابقات لیگ برتر تجربه به دست آورد تا در آینده هر چه بیشتر به تیم ملی کمک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال بعد از گذشت ۶ هفته از مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت:

با تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی در اتریش، فرصت مناسبی برای تیم فوتبال استقلال پیش آمد تا در این وقفه ۲ هفته‌ای بتواند روی نقاط ضعف و مشکلات تاکتیکی خود کار کند. همچنین با شناخت بهتر ساپینتو نسبت به نفراتش بتواند هماهنگی بیشتر را در تیم ایجاد کند و ضمناً ارنج اصلی خودش را پیدا کند.

وی افزود:

ساپینتو در ۶ هفته ابتدایی از رقابت‌های لیگ برتر، ترکیب‌های مختلفی را در هر بازی راهی میدان کرد تا نشان از عدم شناخت این مربی تازه وارد به لیگ ایران از تیمش باشد. به همین دلیل برای رسیدن به موفقیت باید ثبات در تیم حکفرما شود و باید ترکیب‌ اصلی و ثابت تیم از سوی سرمربی برای تمامی بازی‌ها اتخاذ شود.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که بیشترین تغییرات استقلال در کدام خط بوده است، اضافه کرد:

بیشترین تغییرات در خط هافبک استقلال رقم خورد، این تغییرات به دلیل ناهماهنگی بین نفرات بود که بر همین اساس جابجایی زیادی در ترکیب به وجود آمد. به طور حتم در تعطیلات لیگ ساپینتو می‌تواند به ترکیب ایده‌آل برای بازی‌ها بعدی دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه استقلال در ۳ بازی اخیر خوب بازی کرد، اما امتیازات لازم را نگرفت، تصریح کرد:

استقلال در ۳ بازی اخیر خیلی بهتر از ۳ دیدار ابتدای فصل بازی کرد، اما نتوانست حداکثر امتیازات را به دست آورد، ولی باز این موضوع امیداورکننده است که امیدوار باشیم تا در هفته‌های بعدی با رفع تمامی نقاط ضعف در هر بازی به حداکثر امتیاز دست یابد.

ورمزیار در خصوص دعوت ۳ بازیکن از استقلال به تیم ملی برای شرکت در اردوی اتریش تاکید کرد:

معتقدم که باید نفرات بیشتری از تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم ملی اضافه شوند، ولی این لیست برای حضور در جام جهانی قطعی نیست و اسامی نهایی و بازیکنان منتخب تیم ملی بارها تغییر خواهد کرد. باید یادمان باشد که سرمربی طبق سلایق و تاکتیک‌های مدنظرش بازیکنان را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

وی ادامه داد:

باید برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی به فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی کمک کنیم تا بازی‌های آبرومندانه و نتایج خوبی در قطر به دست آوردند.

کارشناس فوتبال در مورد حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی خاطرنشان کرد:

حق انتخاب با کی‌روش است و خواسته تا نکونام به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت خودش را آغاز کند، اما هنوز باشگاه فولاد با حضور او در تیم ملی موافقت نکرده است. بهتر است نکونام چند سال دیگر در مسابقات لیگ برتر تجربه به دست آورد تا در آینده هر چه بیشتر به تیم ملی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *