بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زنگ خطر برای تیم ملی ؛ مراقب میانگین سنی باشید + عکس

افزایش میانگین سنی تیم ملی نسبت به جام جهانی 2018

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۸
تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران به نسبت دو تورنمنت بزرگ پشت سر گذاشته شده در روسیه و امارات افزایش میانگین سنی را تجربه کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران به نسبت دو تورنمنت بزرگ پشت سر گذاشته شده در روسیه و امارات افزایش میانگین سنی را تجربه کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران در حالی اردوی تدارکاتی خودش زیر نظر کارلوس کی‌ روش را آغاز کرده میانگین ملی‌پوشان حاضر در اردو به نسبت آخرین دوره حضور ایران در جام جهانی با سرمربی پرتغالی افزایش تامل‌برانگیزی داشته است.

با نگاهی به فهرست بازیکنان ایران در جام جهانی 2018 روسیه درمی‌یابیم تیم ملی با میانگین سنی 26.7 سال پا به این رقابت‌ها گذاشت. جایی که پژمان منتظری مسن‌ترین و سیدمجید حسینی جوان‌ترین بازیکنان تیم ملی در روسیه به شمار می‌رفتند.

تیم ملی

میانگین سنی بازیکنان تیم ملی در سفر به جام جهانی روسیه 26.7 سال بود.

البته اخرین تورنمنت ایران با کارلوس کی‌روش به جام ملت‌های آسیا 2019 برمی‌گردد. ایران در آخرین مسابقه خودش در آن رقابت‌ها برابر ژاپن با میانگین سنی 27.6 سال به میدان رفت که اشکان دژاگه مسن‌ترین و سردار آزمون جوان‌ترین بازیکن تیم بودند.

اما با نگاهی به بازیکنان دعوت شده به اردوی اتریش از سوی کارلوس کی‌روش مشخص می‌شود میانگین سنی بازیکنان حاضر در اردو، عدد قابل توجه 28.6 را نشان می‌دهد؛ دو سال بزرگتر از جام جهانی 2018 و یک سال بزرگتر از آخرین بازی ایران تحت هدایت سی کیو.

این اتفاق درحالی رخ داده که میانگین سنی بازیکنان ایران در آخرین بازی رسمی مقابل الجزایر 27.9 بوده که امید نورافکن با 25 سال جوان‌ترین و احسان حاج‌صفی با 32 سال مسن‌ترین بازیکن تیم ملی بودند.

در اردوی اتریش امید ابراهیمی با 35 و صالح حردانی با 23 سال به ترتیب مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکنان ایران را تشکیل داده‌اند.

موضوعی که نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش در موعد کوتاه باقی‌مانده تا جام جهانی 2022 تمرکز خودش را روی استفاده از بازیکنان باسابقه ایران گذاشته و امیدوار است با این نفرات بتواند برابر اروگوئه و سنگال به ترکیب اصلی ایران دست پیدا کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *