بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غیبت لژیونر پرسپولیسی به سود شاگرد گل محمدی

غیبت احمد نوراللهی در اردوی اتریش به سود میلاد سرلک

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۹
میلاد سرلک

غیبت نوراللهی در اردوی اتریش و دو بازی تدارکاتی تیم ملی این فرصت را در اختیار سرلک قرار خواهد داد تا نظر کی روش را جلب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غیبت نوراللهی در اردوی اتریش و دو بازی تدارکاتی تیم ملی این فرصت را در اختیار سرلک قرار خواهد داد تا نظر کی روش را جلب کند.
میلاد سرلک یکی از نفراتی است که کی روش بازی او را ندیده و این موضوع کار هافبک سرخ های تهرانی را نسبت به نفراتی که کی روش از آن ها شناخت کافی دارد، سخت‌تر خواهد کرد.
میلاد سرلک در پرسپولیس آن قدر خوش درخشید تا توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و در دو پست هافبک دفاعی و هافبک میانی، چند بازی ملی نیز انجام داد. در همان زمانی که شایعه حضور کی روش در تیم ملی شنیده می شد خیلی ها مدعی شدند که سرمربی پرتغالی تیم ملی نفراتی چون سرلک را که شناختی از آن ها ندارد به اردو دعوت نمی کند اما کی روش برخلاف پیش بینی ها سرلک و تعدادی دیگر از ملی پوشان زمان اسکوچیچ را به اردو فراخواند تا از نزدیک شاهد عملکرد آن ها باشد.
این درحالی است که کی روش از چهره هایی چون سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی و احسان حاج صفی در دو پست هافبک دفاعی و هافبک میانی (پست های 6 و 8) شناخت کامل دارد و میلاد سرلک برای حضور در این لیست نهایی تیم ملی کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت. اما بی تردید غیبت نوراللهی در این مقطع می تواند بهترین فرصت را در اختیار سرلک قرار دهد.
نوراللهی به دلیل مشکلاتی که برای صدور ویزای او پیش آمد، قادر نیست در اتریش حاضر شود و حالا سرلک این فرصت را در اختیار دارد تا مقابل سنگال و اروگوئه بازی کرده و با درخشش خود رضایت کی روش را جلب کند. باید منتظر بود و دید درنهایت سرلک قادر بود در لیست نهایی مسافران قطر قرار بگیرد یا خیر.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *