بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قوه قضاییه تکلیف صلاحیت مهدی تاج را روشن کرد

مسعود ستایشی : پس از بررسی صلاحیت ها تصمیم گرفته شد تا مهدی تاج در انتخابات شرکت کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۴
مهدی تاج

سخنگوی دستگاه قضا توضیحاتی درباره پرونده صلاحیت و تایید مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سخنگوی دستگاه قضا توضیحاتی درباره پرونده صلاحیت و تایید مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات داد.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از موضوعاتی که همواره پیرامون مهدی تاج چه قبل از انتخابات فدراسیون و چه به عنوان رئیس فدراسیون وجود دارد؛ مربوط به پرونده‌های باز قضایی او بوده است. در این باره شایعات زیادی مطرح شده و حتی همین حالا نیز گفته می‌شود که تاج به‌خاطر قضایای مربوط به قرارداد با مارک ویلموتس باید در دستگاه قضایی پاسخگو باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال خودش نیز در نشست خبری اعلام کرد که حاضر است در هر دادگاهی توضیحات خود را ارائه کند و مشکلی از این بابت ندارد. حالا سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری امروز خود درباره مهدی تاج توضیحاتی را عنوان کرده است.

مسعود ستایشی، امروز در نشست خبری، در واکنش به اظهاراتی مبنی بر اینکه قوه قضاییه صلاحیت تاج برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را تایید نکرد، گفت:

حساسیت نسبت به این موضوع و در این مقطع زمانی برای همه اصحاب رسانه روشن و مبرهن است، چراکه فدراسیون‌ها یک وظایف و تکالیف بین‌المللی هم دارند و آنها نیز نظارتی روی فدراسیون‌ها خواهند داشت و دارند.

او ادامه داد:

در قبال این قضیه (فدراسیون فوتبال)، آنچه مربوط به دستگاه قضایی بوده و آنچه که قبلا هم اعلام و اطلاع‌رسانی شده، در راستای هر انتخاب درون سازمانی و درون مجموعه‌ای، مثل سازمان‌هایی که مربوط به دستگاه‌های مختلف می‌شوند، یک استعلامی بر اساس مقررات موضوعه در صورت عدم رفع ابهام، از ناحیه مرجع برگزار کننده انتخابات و همچنین عندالاقتضا صورت می‌پذیرد، چراکه هر انتخابات مرجع مجری و مرجع ناظر دارند.

سخنگوی دستگاه قضا یادآور شد:

حسب اطلاع، یک استعلام از سوی سازمان مربوطه (فدراسیون فوتبال) از دستگاه قضایی صورت گرفت که پاسخ لازم از مبدا ذی‌ربط به فدراسیون مربوطه داده شده که بنابر اطلاع، آن فدراسیون براساس پاسخ واصله، بررسی و ابهام نظر کرده و جمع‌بندی قضیه بر این شده تا فرد مورد نظر (مهدی تاج) در انتخابات شرکت کرده و انتخابات برگزار شود که نتیجه آن هم اعلام شد.

ستایشی تاکید کرد:

الان نسبت به این نتیجه، نفیا یا اثباتا بحثی نداریم، چراکه نظر قوه قضاییه و مرجع ذی‌ربط در قوه قضاییه اعلام شده و نسبت به موارد دیگر هم فرد مورد نظر هم در رسانه ملی توضیحاتی ارائه داده و ما هم بررسی لازم را انجام خواهیم داد و پاسخ می‌دهیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *