بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میراث کارلوس کی روش آماده تحویل به او شد + عکس

بازدید مسئولان فدراسیون فوتبال از مرکز ملی فوتبال و مجموعه پک

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۰
بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی

مدیران فدراسیون فوتبال همه امکانات را برای بازگشت کارلوس کی روش و شروع تمرینات تیم ملی آماده کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران فدراسیون فوتبال همه امکانات را برای بازگشت کارلوس کی روش و شروع تمرینات تیم ملی آماده کرده‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، مرکز پک که یکی از مجهز ترین مراکز برای انجام تمرینات ورزشی و پزشکی تیم های ملی فوتبال ایران است، همه را یاد کارلوس کی‌روش می‌اندازد. در دوران حضور کارلوس کی‌روش در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی همه به یاد دارند که سرمربی پرتغالی چقدر برای ساخت این مرکز مجهز که چند زمین چمن تمرینی و همه امکانات ورزشی را دارا است چقدر تلاش کرد.

در آن دوران کی‌روش با فشار روی فدراسیون فوتبال باعث ساخت این مرکز تحت عنوان پک شد و حالا به نوعی همه از آن به عنوان میراث کی‌روش یاد می‌کنند.

در شرایطی که قرار است کی‌روش بامداد چهارشنبه به تهران برسد و تمرینات تیم ملی را آماده کند، مدیران فدراسیون بازدیدی از مرکز ملی فوتبال و پک داشتند تا شرایط در آستانه شروع اردوی تیم ملی کاملا مهیا باشد.

مهدی محمد نبی،نایب رییس و داوود پرهیزکاری،سرپرست دبیرکلی، به همراه مسئولین بخش های ذیربط از مرکز ملی فوتبال عصر دوشنبه از شرایط موجود، امکانات و تجهیزات ساختمان پک و همچنین شرایط چمن زمین ها ، انبار و بخش پزشکی دیدن کردند تا همه چیز مهیای تحویل این امکانات به کی روش و کادرفنی و بازیکنان تیم ملی باشد.

مدیران فدراسیون فوتبال قصد دارند بهترین شرایط را برای اردوی پیش روی تیم ملی مهیا کنند و از طرفی میراث کی روش را نیز با شرایط خوب بار دیگر به او تحویل بدهند.

همچنین اتاق کار کارلوس کی روش و همکارانش نیز که در اختیار دراگان اسکوچیچ و دستیاران او بود آماده شده و قرار است سرمربی پرتغالی از فردا در این اتاق رسما کارش را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر استارت بزند.

بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی

بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *