بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاهکار الهلال و النصر ؛ کریس رونالدو در تیررس عربستانی ها

یاسر المسحل : ما دوست داریم بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را در لیگ عربستان ببینیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۳
کریستیانو رونالدو در عربستان

یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان، مدعی شد که باشگاه‌های لیگ این کشور به دنبال جذب کریستیانو رونالدو هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان، مدعی شد که باشگاه‌های لیگ این کشور به دنبال جذب کریستیانو رونالدو هستند.

به گزارش پارس فوتبال، بحث جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد همچنان مطرح است و علیرغم بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا، شایعات بسیاری درباره احتمال ترک اولدترافورد توسط او به گوش می‌رسد.

این بازیکن پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل اعلام کرد که قصد دارد یونایتد را ترک کند اما تلاش‌های او و مدیر برنامه‌هایش برای انتقال این مهاجم به باشگاهی که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد بی‌نتیجه ماند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که بازیکنان یونایتد اطمینان دارند که رونالدو به دنبال جدایی از یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است و به احتمال زیاد در ماه ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد.

دو باشگاهی که پیش از این پیشنهادی جدی و قابل توجه به این ستاره پرتغالی ارائه کردند، النصر و الهلال بودند. با توجه به شرایط مالی خوب این دو باشگاه، گفته شده بود که پیشنهاد ارائه شده از سوی آنها بسیار قابل توجه و هنگفت بوده است.

هرچند رونالدو فعلا این پیشنهاد را نپذیرفته اما ممکن است شرایط در چند ماه آینده و خصوصا پس از پایان جام جهانی 2022 قطر برای او تغییر کند.

یاسر المسحل در گفتگو با اتلتیک مدعی شد:

ما دوست داریم بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را در لیگ عربستان ببینیم. این باعث می‌شود که بازخورد مثبتی بگیریم. من اطمینان دارم که همه از دستاوردها و رکوردهای رونالدو مطلع هستند اما او بازیکنی است که به عنوان یک الگو هم شناخته می‌شود. من اطمینان دارم که این قرارداد گرانقیمتی است اما درآمد باشگاه‌های ما در چند سال اخیر افزایش یافته است. من رونالدو را دوست دارم و امیدوارم بازی او در عربستان را ببینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *