بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشای مکالمه کریستیانو رونالدو و لوچانو اسپالتی در روز آخر انتقالات

مکالمه کریستیانو رونالدو و لوچانو اسپالتی در روز آخر نقل و انتقالات برای پیوستن این بازیکن به ناپولی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳
کریستیانو رونالدو در ناپولی

در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، کریستیانو رونالدو و لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی، با یکدیگر در ارتباط بودند ولی در نهایت فوق ستاره پرتغالی در یونایتد ماندنی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، کریستیانو رونالدو و لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی، با یکدیگر در ارتباط بودند ولی در نهایت فوق ستاره پرتغالی در یونایتد ماندنی شد.

به گزارش پارس فوتبال، کریستیانو رونالدو تا ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی امیدوار بود که بتواند از منچستریونایتد جدا شود ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد. ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، او را به بسیاری از تیم های بزرگ اروپا پیشنهاد داد ولی به دلایل مختلف هیچ تیمی حاضر به جذب او نشد. به نظر می رسید در روزهای پایانی انتقالات تابستانی، احتمال انتقال رونالدو به ناپولی بالا باشد ولی باشگاه ایتالیایی هم نتوانست با او و یونایتد به توافق برسد.

دو هفته پیش وقتی از لوچانو اسپالتی در مورد رونالدو سوال کردند، او گفت که دوست دارد مربی رونالدو باشد و از این انتقال استقبال خواهد کرد.

امروز الساندرو آلچاتو، خبرنگار ایتالیایی، فاش کرد که در ساعات پایانی نقل و انتقالات، رونالدو و اسپالتی با یکدیگر در ارتباط مستقیم بودند. رونالدو برای اسپالتی نوشته بود:

دوست داری مربی من باشی؟ آماده و مشتاقی؟

پاسخ مربی ناپولی نیز مثبت بود و برای رونالدو نوشت:

آماده ام و اگر بیایی، با کمال میل با تو کار خواهم کرد.

ناپولی در نهایت نتوانست رونالدو را بخرد اما توانسته شروعی خوب در سری آ و نیز لیگ قهرمانان داشته باشد. ناپولی دیشب توانست لیورپول را 4-1 در ورزشگاه خود شکست دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *