بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تدفین ملکه ؛ لیگ برتر انگلیس دوباره لغو می‌شود؟

احتمال لغو دیدارهای هفته آینده لیگ برتر انگلیس به دلیل تشییع پیکر ملکه الیزابت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۹
تعویق لیگ برتر انگلیس

تاریخ دقیق مراسم تشییع و تدفین ملکه الیزابت دوم مشخص شد اما هنوز معلوم نیست که آیا این موضوع تاثیری روی مسابقات هفته آینده لیگ برتر انگلیس دارد یا خیر.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاریخ دقیق مراسم تشییع و تدفین ملکه الیزابت دوم مشخص شد اما هنوز معلوم نیست که آیا این موضوع تاثیری روی مسابقات هفته آینده لیگ برتر انگلیس دارد یا خیر.

به گزارش پارس فوتبال، ملکه الیزابت هفته گذشته در سن 96 سالگی درگذشت و این اتفاق باعث شد که رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در این هفته لغو شود.

مراسم تشییع و تدفین او قرار است دوشنبه هفته آینده در تاریخ 19 سپتامبر برگزار شود اما هنوز مشخص نشده که تصمیم لیگ برتر برای برگزاری مسابقات هفته هشتم چه خواهد بود.

تنها رویداد ورزشی مهمی که قرار بود در آن روز برگزار شود، مسابقات اسب دوانی بود که به صورت رسمی به تعویق افتاده است.

دولت انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

سازمان‌ها بهتر است به نشانه احترام رویدادهای قبلی را لغو یا به تعویق بیاندازند و ورزشگاه‌ها و مراکز بزرگ را در روز بزرگ مراسم تدفین ببندند.

با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که شرایط برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر که قرار است در روزهای پیش از این مراسم، یعنی در تاریخ 17 و 18 سپتامبر انجام شود به چه شکل خواهد بود.

مدیران لیگ برتر حاضر به صحبت و اظهارنظر دراین‌باره نشده‌اند که آیا این مسابقات در آستانه برگزاری یکی از بزرگ‌ترین مراسم تدفین در تاریخ انگلیس همچنان برگزار خواهد شد یا خیر.

این در حالی است که رقابت‌های چمپیونشیپ و لیگ ملی انگلیس قرار است از تاریخ 12 و 13 سپتامبر بار دیگر از سر گرفته شوند اما پروتکل‌های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر و شرایط امنیتی خاص انگلیس در این بازه زمانی ممکن است این رقابت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *