بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برنامه جالب کارلوس کاسمیرو برای فرار از کارت قرمز در لیگ برتر

کارلوس کاسمیرو خواستار دریافت تمامی اطلاعات داوران لیگ جزیره برای فرار از کارت قرمز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۹
کارلوس کاسمیرو خواستار دریافت تمامی اطلاعات داوران لیگ جزیره برای فرار از کارت قرمز

کارلوس کاسمیرو از مسئولان باشگاه منچستریونایتد اطلاعات تمام داوران لیگ برتر را درخواست کرده و دوست دارد در لیگ برتر نیز مثل لالیگا کارت قرمز نگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کاسمیرو از مسئولان باشگاه منچستریونایتد اطلاعات تمام داوران لیگ برتر انگلیس را درخواست کرده و دوست دارد در لیگ برتر نیز مثل لالیگا کارت قرمز نگیرد.

به گزارش پارس فوتبال، کاسمیرو دیگر بازیکن رئال مادرید نیست و احتمالا امروز اولین بازی خود با پیراهن منچستریونایتد را انجام خواهد داد. یونایتد پس از پیروزی با ارزش برابر لیورپول امروز از ساعت 16 به وقت تهران میزبان ساوتهمپتون است. کاسمیرو سبک فوتبالش خشن است ولی جالب اینکه او هرگز در دوران حضورش در رئال مادرید کارت قرمز نگرفت. او بارها بازی های رئال را به دلیل پنج کارته بودن از دست داد ولی هیچوقت در جریان بازی اخراج نشد.

سایت اتلتیک امروز نوشت که کاسمیرو از مسئولان باشگاه منچستریونایتد، اطلاعات تمام داوران لیگ برتر انگلیس را خواسته است. نام آنها، زادگاه‌شان، لقب‌شان، اینکه به غیر از داوری به کار دیگری هم مشغول هستند یا خیر و سبک داوری‌شان مواردی هستند که ستاره برزیلی قصد اطلاع از آنها را دارد. اتلتیک همچنین نوشته است که کاسمیرو چندان به زبان انگلیسی مسلط نیست ولی چند سال پیش در رئال روش ارتباط با داوران به زبان انگلیسی را یاد گرفته و در لیگ قهرمانان هیچ مشکلی برای صحبت با داوران نداشت.

اما فراتر از هر چیز، کارلوس کاسمیرو داشتن حداکثر اطلاعات از داوران را نشانه احترام به آنها می داند. او معتقد است با این روش جالب، می تواند برای تیمش در زمین برتری ایجاد کند. کاسمیرو در پستی بازی می کند که در آن نیاز است با داوران زیاد صحبت شود و البته احتمال اینکه کارت بگیرد نیز بیشتر است. بنابراین برای او مهم است که داوران حرف‌هایش را به درستی متوجه شوند و در صورت لزوم بتواند با آنها به بهترین شکل ارتباط برقرار کند. باید دید کاسمیرو در منچستریونایتد نیز از کارت قرمز دور خواهد ماند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *