بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله هواداران چلسی به جورجینیو ؛ این چه تتوی عجیبی است؟ + عکس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۵
جورجینیو در چلسی

جورجینیو هافبک ایتالیایی باشگاه چلسی، از تتوی جدید بر بازوی خود رونمایی کرده است؛ هر چند که هواداران واکنش مثبتی نسبت به تتوی جدید او نداشته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جورجینیو هافبک ایتالیایی باشگاه چلسی، از تتوی جدید بر بازوی خود رونمایی کرده است؛ هر چند که هواداران واکنش مثبتی نسبت به تتوی جدید او نداشته‌اند.

به گزارش پارس فوتبال، ستاره ایتالیایی چلسی در سال 2021، عملکرد فوق‌العاده‌ای را بر جا گذاشت و توانست با تیم چلسی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد و به همراه نرآتزوری هم جام قهرمانی رقابت‌های یورو را فتح کند. او این جام‌ها را بر بدن خود تتو کرده است.

تتو آرتیست او این طرح‌ها را به اشتراک گذاشته است. روی یکی از بازو‌های او جام قهرمانی لیگ قهرمانان با روبان‌های آبی دیده می‌شود و بر بازوی دیگر او، جام قهرمانی یورو با روبان‌های قرمز، سبز و سفید که نماد پرچم ایتالیاست؛ نقش گرفته است. اما هواداران چلسی نسبت به واکنش چندان مناسبی نداشته‌اند و در توئیتر نسبت به این تتوها انتقاداتی را مطرح کرده‌اند.

یکی از این هواداران نوشته است:

این واقعا وحشتناک است!

دیگری هم این حرف را تائید کرده است:

نمی‌توانم دروغ بگویم؛ این تتو وحشتناک است!

نفر سوم نوشته است:

این تتو بسیار بد است؛ نمی‌توانم دروغ بگویم!

یکی دیگر، با این پست واکنش نشان داده:

این دیگر چیست؟!

البته برخی از هواداران چلسی نیز به حمایت از این طراحی پرداخته‌اند و جورجینیو را تشویق کرده‌اند. یکی از این طرفداران نوشته است:

او حتی روبان‌های آبی را هم کشیده!

جورجینیو در چلسی

جورجینیو در سال 2021 و پس از درخشش در ترکیب چلسی و تیم ملی ایتالیا، در نهایت در رقابت برای کسب توپ طلای فوتبال جهان، به مقام سوم رسید. شایعاتی حول محور جدایی او از چلسی در این تابستان شنیده می‌شد اما او در نهایت در سال آخر قرارداد خود با شیر‌های لندن، در استمفوردبریج ماندنی شد. این ستاره ایتالیایی، در صورت عدم تمایل به تمدید قراردادش با چلسی، می‌تواند از ژانویه امسال، پیش قرارداد خود را با تیم‌های خارجی امضا برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *