بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از گزینه های جانشینی توماس توخل در چلسی ؛ این دو نفر + عکس

گراهام پاتر و مائوریسیو پوچتینو گزینه های هدایت چلسی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۵
توماس توخل

طبق ادعای نشریه دیلی میل، گراهام پاتر و مائوریسیو پوچتینو، بیشترین شانس را برای جانشینی توماس توخل در چلسی دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق ادعای نشریه دیلی میل، گراهام پاتر و مائوریسیو پوچتینو، بیشترین شانس را برای جانشینی توماس توخل در چلسی دارند.

به گزارش پارس فوتبال، ساعتی پیش باشگاه چلسی خبر از برکناری توماس توخل داد و دوران مربیگری او در چلسی پایان یافت. پس از شکست عجیب شب گذشته در زمین دیناموزاگرب در اولین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان، صبر تاد بولی، مالک جدید چلسی، تمام شد و در نهایت او توخل را اخراج کرد.

توخل ژانویه 2021 و پس از برکناری از هدایت پی اس جی مربی چلسی شد و 6 ماه بعد توانست این تیم را فاتح لیگ قهرمانان کند ولی پس از کسب تنها 10 امتیاز از 6 بازی در لیگ برتر و شکست از دینامو زاگرب، شرایط به گونه ای شد که راهی جز اخراج او نبود. فصل قبل نیز توخل نتوانست با چلسی موفقیتی کسب کند و در دو فینال جام اتحادیه و جام حذفی مغلوب لیورپول شدند.

باشگاه چلسی در بیانیه خود تاکید کرده است که جانشین توخل به زودی معرفی خواهد شد. طبق ادعای دیلی میل، گراهام پاتر، مربی موفق باشگاه برایتون، شانس اول هدایت چلسی است و پس از او مائوریسیو پوچتینو، گزینه دوم است.

توماس توخل

پاتر فصل 19-2018 مربی سوانسی بود و از تابستان 2019 تاکنون هدایت برایتون را برعهده دارد. این مربی 47 ساله فصل قبل با برایتون نتایج خوبی گرفت و فصل جاری نیز توانسته این تیم را در رده چهارم لیگ برتر قرار دهد.

توماس توخل

پوچتینو هم پس از برکناری از هدایت پی اس جی فعلا بدون تیم است. او سابقه چند سال مربیگری در لیگ برتر را دارد و با ساوتهمتون و تاتنهام نتایج قابل قبولی گرفت. فصل 14-2013 او هدایت ساوتهمپتون را قبول کرد و یک سال بعد به تاتنهام رفت. او تا 2019 مربی این باشگاه بود. جالب اینکه پوچتینو پس از برکناری توخل از هدایت پی اس جی، جانشین او شده بود و حالا ممکن است آن اتفاق یک بار دیگر تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *