بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دردسر لوکس کریستیانو رونالدو ؛ کلکسیون سوپرماشین‌ها + عکس

حمل و نقل اجباری اتومبیل های لوکس کریستیانو رونالدو در صورت جدایی از منچستریونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۵۳
حمل و نقل اجباری اتومبیل های لوکس کریستیانو رونالدو

در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد حمل و نقل اتوموبیل‌های لوکس او یکی از نگرانی‌های این ستاره پرتغالی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه، حمل و نقل اتوموبیل‌های لوکس او که ارزش مالی قابل توجهی دارند یکی از نگرانی‌های این ستاره پرتغالی خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، رسانه‌های انگلیسی می‌گویند کریستیانو رونالدو که امسال تابستان قصد داشت منچستریونایتد را ترک کند ولی در نهایت به خواسته‌اش نرسید از تصمیم خود منصرف نشده و احتمال دارد در ماه ژانویه و فرصت نقل و انتقالات زمستانی شاهد ترک باشگاه انگلیسی توسط او باشیم.

اما در صورتی که رونالدو واقعا یونایتد را ترک کرده و به باشگاهی دیگر منتقل شود یکی از دردسرهای او حمل و نقل کلکسیون اتوموبیل‌های لوکس این ستاره پرتغالی است. مجموعه‌ای که ارزش آن 17 میلیون پوند برآورده شده است.

حمل و نقل اجباری اتومبیل های لوکس کریستیانو رونالدو

رونالدو در حال حاضر از منچستریونایتد هر هفته 500هزار پوند دستمزد می‌گیرد و در طول دوران ورزشی خود بالغ بر 1 میلیارد دلار درآمد داشته است. او بخشی از ثروت خود را برای جمع‌آوری کلکسیونی از اتوموبیل‌های لوکس خرج کرده است و حالا مالک چندین بوگاتی، فراری، رولزرویس و استون‌مارتین است.

حمل و نقل اجباری اتومبیل های لوکس کریستیانو رونالدو

اوایل تابستان امسال بود که کریستیانو 10 میلیون دلار برای خرید یک نسخه ویژه از بوگاتی پرداخت کرد. این سومین ماشین بوگاتی کریستیانو است و با اختلاف‌، گران‌ترین ماشین کلکسیون او به حساب می‌آید. رونالدو علاوه بر این ماشین خاص، دو مدل دیگر کمپانی بوگاتی، شیرون و ویرون، را هم در کلکسیون خود دارد.

حمل و نقل اجباری اتومبیل های لوکس کریستیانو رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *