بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب اما واقعی ؛ کی روش سابقه شکست ساوت گیت را دارد + سند

شکست گرت ساوت گیت برابر کارلوس کی روش در دیدار منچستریونایتد و میدلزبرو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۸
کارلوس کی روش

کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران برگزیده شد و قرار است در رقابت های جام جهانی هدایت ایران را بر عهده داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران برگزیده شد و قرار است در رقابت های جام جهانی هدایت ایران را بر عهده داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، ایران در جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی انگلیس، آمریکا و ولز همگروه شده است و بدین ترتیب شاهد تقابل هایی ویژه در این دوره از بازی ها خواهیم بود. با حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران، تقابل ایران و انگلیس خاص تر از قبل می شود.

در واقع کارلوس کی روش زمانی که در منچستر یونایتد به عنوان کمک مربی سرالکس فرگوسن فعالیت می کرد، با گرت ساوت گیت، سرمربی فعلی تیم ملی انگلیس روبرو شده است.

در فصل 2006/07، کارلوس کی روش در جمع شیاطین سرخ به عنوان مربی حضور داشت و گرت ساوتگیت هم سرمربی تیم میدلزبرو بود. منچستر یونایتد در بازی رفت مقابل میدلزبرو موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و در بازی برگشت هم این دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

کارلوس کی روش

در حقیقت کی روش سابقه رویارویی با گرت ساوتگیت را که سرمربی فعلی تیم ملی انگلیس است، در لیگ برتر انگلیس داشته است و او را شکست داده است.

از آن زمان یک قاب مشترک از کی روش و ساوتگیت وجود دارد که هر دوی آن ها لب خط ایستاده اند و اکنون به نظر می رسد که این قاب در جام جهانی هم تکرار خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *