بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش دستیار جدید کارلوس کی روش به مردم ایران

راجر دسا کارلوس کی روش : شانس موفقیت‌مان در قطر بیش از جام‌های جهانی قبلی است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۰
راجر دسا کارلوس کی روش : شانس موفقیت‌مان در قطر بیش از جام‌های جهانی قبلی است

راجر دسا دستیار کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران مدعی شد که شانس موفقیت‌مان در قطر بیش از جام‌های جهانی قبلی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دستیار سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که شانس شاگردان کارلوس کی روش برای شکستن طلسم صعود به مراحل حذفی جام جهانی بیشتر از ادوار قبلی است.

راجر دِسا یکی از دستیاران کارلوس کی روش که او را در آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی همراهی خواهد کرد، امروز (یکشنبه) عازم ایران خواهد شد.

او پیش از سفر به ایران در خصوص شانس موفقیت ملی‌پوشان کشورمان در جام جهانی قطر اظهار داشت:

هر تیمی که به جام جهانی صعود می‌کند، برای خودش در این رقابت‌ها شانسی عینی برای کسب موفقیت خلق کرده است و امسال که جام جهانی در قطر برگزار می‌شود، این شانس بیشتر هم می‌شود چون این رقابت‌ها دیگر نه در اروپا برگزار می‌شود و نه آمریکای جنوبی بلکه در محلی تقریباً بیطرف است. گرما و رطوبت هوای این کشور برای بسیاری از بازیکنان چالش برانگیز خواهد بود. ما زمان کمی برای آماده‌سازی تیم داریم. شرایط‌مان برای حضور در جام جهانی ایده‌آل نیست. شرایط ایده‌آل این بود که از یک سال پیش کارمان را شروع می‌کردیم اما کارلوس (کی‌روش) این تیم را می‌شناسد و بازیکنان هم او را می‌شناسند چون در دو جام جهانی زیر نظر او بازی کرده‌اند.

دسا با اشاره به بازی‌‌های تدارکاتی ایران قبل از حضور در جام جهانی برابر اروگوئه و سنگال و شرایطی که او و کی‌روش در تیم قبلی‌شان داشتند، افزود:

ما در مصر 9 ماه سخت را سپری کردیم. زمانی که برای هدایت این تیم انتخاب شدیم، مصر خارج از جمع 20 تیم برتر این قاره بود که برای چنین تیمی غیرعادی محسوب می‌شود. بنابراین در ابتدای کارمان در این تیم مشکلاتی برای کسب نتیجه داشتیم. با این حال به فینال جام ملت‌های آفریقا رسیدیم وتیم‌های طراز اولی را هم برای رسیدن به آن مرحله شکست دادیم. ما فقط به سنگال آن هم در ضربات فینال باختیم. نتایج‌مان در جام ملت‌ها فراتر از انتظار بود. زمانی که کارمان در تیم ملی مصر تمام شد، این تیم در آفریقا چهارم یا پنجم بود. ما مراکش، ساحل عاج و کامرون که میزبان رقابت‌ها بود را شکست دادیم. بعد از آن در مرحله انتخابی جام جهانی دوباره در ضربات پنالتی به سنگال باختیم. هدف‌مان صعود به جام جهانی بود که محقق نشد. با این حال فکر می‌کنم که جریان مثبتی را در مصر ایجاد کردیم اما من نمی‌توانستم برای مدتی طولانی در آنجا بمانم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *