بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هدیه 1 امتیازی محمدحسین کنعانی زادگان به الاهلی + عکس

نجات الاهلی از شکست برابر الوکره با دفع توپ محمدحسین کنعانی زادگان از روی خط

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۸
هدیه 1 امتیازی محمدحسین کنعانی زادگان به الاهلی + عکس

در حالی که چیزی نمانده بود الاهلی ۳ امتیاز برابر الوکره را به این تیم تقدیم کند، محمدحسین کنعانی زادگان مهمترین توپ را از روی خط برگشت داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که چیزی نمانده بود تیم الاهلی ۳ امتیاز بازی برابر الوکره را به این تیم تقدیم کند، محمدحسین کنعانی زادگان با حرکتی دیدنی و در دو مرحله مهمترین توپ بازی را از روی خط دروازه برگشت داد.

به گزارش پارس فوتبال، از حساس ترین بازی های هفته ششم لیگ ستارگان قطر دیدار بین دو تیم الوکره و الاهلی بود. دو تیمی که در بازی های این فصل موفق تر از همیشه خود را نشان دادند و توانستند خود را در نیمه بالای جدول رده بندی حفظ کنند.

تیم الاهلی که در بازیهای اخیر نشان داده به خوبی گلزنی می کند و حریف را تحت فشار قرار می‌دهد، بازهم با دو گل از حریف خود پیش افتاد اما در دقایق پایانی دو بار دروازه خود را باز شده دید تا بازی با تساوی دو بر دو به وقتهای اضافه برود.

در حالی که بازی به هفتمین دقیقه از وقت‌های اضافه دیدار این دو تیم رسیده بود، یک ارسال از سمت چپ و سپس یک شوت سنگین از مهاجم الوکره از داخل محوطه جریمه چیزی نمانده بود تا سومین گل را برای الوکره به همراه داشته باشد و در نتیجه ۳ امتیاز شیرین را به تیم صدرنشین هدیه کند اما مدافع و گلر الاهلی مانع از این اتفاق شدند.

در آخرین لحظه محمدحسین کنعانی زادگان، ملی پوش ایرانی تیم الاهلی که در دومین فصل حضور در این تیم باز هم موفق شده بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد به همراه گلر الاهلی، با حرکتی فوق العاده و در دو ضرب با سر و سپس با ضربه ای آکروباتیک، دو بار توپ را از روی خط دروازه تیم دور کرد تا به این ترتیب سبزپوشان از شکست در این بازی مصون بمانند.

دیدار دو تیم الاهلی و الوکره در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ با تساوی به پایان رسید تا الوکره همچنان در صدر و الاهلی نیز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

هدیه 1 امتیازی محمدحسین کنعانی زادگان به الاهلی + عکس

هدیه 1 امتیازی محمدحسین کنعانی زادگان به الاهلی + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *