بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حیرت کنعانی از پرش عجیب و غریب امید + عکس

گل زیبای امید ابراهیمی در دیدار الوکره و الاهلی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۳۵
گل زیبای امید ابراهیمی در دیدار الوکره و الاهلی

امید ابراهیمی هافبک ایرانی الوکره یکی از زیباترین گل‌های هفته لیگ ستارگان قطر را مقابل تیم سابق خود به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید ابراهیمی هافبک ایرانی الوکره یکی از زیباترین گل‌های هفته لیگ ستارگان قطر را مقابل تیم سابق خود به ثمر رساند.

به گزارش پارس فوتبال، در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ ستارگان قطر، تیم الاهلی در حالی‌که مثل همیشه محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و قلب خط دفاعی داشت و شجاع خلیل‌زاده را در فهرست خود نمی‌دید، از ساعت ۲۱:۴۵ چهارشنبه شب در استادیوم حمد الکبیر مقابل الوکره‌ای قرار گرفت که از امید ابراهیمی بهره می‌برد.

الاهلی در دقیقه ۱۸ روی یک ضد حمله سریع و شوت زمینی يزن النعيمات به گل اول رسید و در دقیقه ۶۰ روی ریباند یک ضربه ایستگاهی توسط علی قادری دومین گل را زد تا کار یاران ابراهیمی سخت شود و در آستانه نخستین شکست فصل پس از پنج مسابقه قرار بگیرند.

الوکره که نمی‌خواست پس از سه پیروزی و دو تساوی تجربه باخت را داشته باشد، نمایش هجومی‌تری برای جبران گل‌های خورده مقابل الاهلی داشت و در دقیقه ۸۱ توسط محمد بن‌یطو گل اول را به ثمر رساند تا امید یاران ابراهیمی برای کسب امتیاز در زمین حریف‌شان بیشتر شود.

امید ابراهیمی که برای دومین سال پیاپی در الوکره حضور دارد و انگیزه خاصی در این مسابقه برابر تیم سابق خود داشت، در دقیقه ۸۹ منجی تیمش شد و توانست یک گل استثنایی با ضربه سر به ثمر رساند.

هافبک ایرانی کوتاه قامت الوکره که پیش از این یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در فاصله یک دقیقه به پایان وقت قانونی مسابقه، برای زدن ضربه سر در زمان کرنر تیمش به محوطه جریمه الاهلی اضافه شد و پس از ارسال اسماعیل محمود، در مقابل تیرک دوم با یک پرش عجیب و غریب بالای سر مدافع حریف و یک ضربه سر دیدنی گل تساوی را زد.

گل زیبای امید ابراهیمی در دیدار الوکره و الاهلی

این لحظه نشان می‌دهد ابراهیمی تا چه اندازه بالا پریده و مثل یک مهاجم بلند قامت به هوا بلند شده تا گل نجات‌بخش تیمش را بزند

تماشاگران الوکره که از گل ابراهیمی شگفت‌زده شده بودند، مشغول تشویق این بازیکن شدند و لحظاتی بعد هم سوت پایان مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ زده شد تا الوکره بدون شکست بماند، ۱۲ امتیازی شود و پایین‌تر از العربی و الدحیل، در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد و یاران شجاع و کنعانی هم با ۹ امتیاز به رده پنجم صعود کنند.

گل زیبای امید ابراهیمی در دیدار الوکره و الاهلی

کنعانی که مسئول مهار هموطن خود نبود، حیرت زده از پرش ابراهیمی او و ضربه سری را که تبدیل به گل شد؛ تماشا کرد!

امید ابراهیمی در دیدار مقابل الاهلی دومین گل فصل خود را در لیگ ستارگان قطر به ثمر رساند تا آمار گل‌های زده او با محمدحسین کنعانی‌زادگان برابر شود.

ابراهیمی در حالی این گل را به ثمر رساند که حالا بیش از پیش امیدوار است با نمایش‌های خوب خود در لیگ ستارگان و دیدگاه مثبتی که کارلوس کی‌روش نسبت به او دارد، دوباره در آستانه جام جهانی به تیم ملی دعوت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *