بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسانه‌های انگلیسی : انتقال پاتر به چلسی قطعی است

فابریزیو رومانو : مذاکره بین چلسی و گراهام پاتر مثبت بوده و انتظار می‌رود او به‌عنوان سرمربی جدید چلسی منصوب شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۷
گراهام پاتر در چلسی

چند رسانه انگلیسی و فابریزیو رومانو می‌گویند مذاکرات چلسی و برایتون به نتیجه رسیده و منصوب شدن گراهام پاتر به‌عنوان سرمربی جدید چلسی قطعی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند رسانه انگلیسی و فابریزیو رومانو می‌گویند مذاکرات چلسی و برایتون به نتیجه رسیده و منصوب شدن گراهام پاتر به‌عنوان سرمربی جدید چلسی قطعی است.

به گزارش پارس فوتبال، رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند مذاکرات ساعات گذشته دو باشگاه چلسی و برایتون برای انتقال گراهام پاتر سرمربی برایتون، به استمفوردبریج و منصوب شدن او به‌عنوان جانشین توماس توخل که امروز اخراج شد به نتیجه رسیده و پاتر به‌زودی رسما به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌های لندن معرفی خواهد شد.

برخی گزارش‌ها حاکی از این است که چلسی و برایتون درباره جزئیات این انتقال هم به توافق رسیده‌اند. یکی از توافق‌ها این است که پاتر به.همراه خود سه نفر از دستیارانش در برایتون را هم به چلسی خواهد برد.

گفته می‌شود مدیران چلسی امیدوارند پاتر خیلی زود قراردادش با چلسی را امضا کند تا بتواند از روز شنبه در بازی خارج از خانه مقابل فولام روی نیمکت این تیم بنشیند.

برایتون امروز به گراهام پاتر اجازه داده بود که به‌صورت شخصی با چلسی مذاکراتی داشته باشد. در انگلیس گفته می‌شود پاتر 47ساله شخصا تمایل زیادی برای نشستن روی نیمکت چلسی دارد.

دیلی‌میل می‌گوید مالک و مدیران چلسی، به خصوص تاد بولی و بهداد اقبالی، به دنبال سرمربی‌ای هستند که در یک پروژه طولانی‌مدت هدایت تیم‌شان را به‌عهده بگیرد و به همین علت گراهام پاتر را بیشتر می‌پسندند.

فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی هم این گزارش‌ها را تاکید کرد و در توییتی نوشت:

مذاکره بین چلسی و گراهام پاتر مثبت بوده و انتظار می‌رود او به‌عنوان سرمربی جدید چلسی منصوب شود. نزدیکان مائوریسیو پوچتینو می‌گویند گراهام پاتر شانس بیشتری برای هدایت چلسی دارد. او از ابتدا گزینه اول چلسی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *