بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ توماس توخل از هدایت چلسی برکنار شد

اخراج رسمی توماس توخل از هدایت چلسی پس از نتایج ضعیف

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۱
اخراج رسمی توماس توخل از هدایت چلسی پس از نتایج ضعیف

باشگاه چلسی اعلام کرد که با توماس توخل مربی آلمانی، قطع همکاری کرده است. این اتفاق پس از شکست این تیم در لیگ قهرمانان رقم خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه چلسی اعلام کرد که با توماس توخل مربی آلمانی، قطع همکاری کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، چلسی شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف دینامو زاگرب رفت و در کمال ناباوری با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.

نتایج ضعیف چلسی در چند هفته اخیر و شکست در بازی شب گذشته برابر حریفی نه چندان قدرتمند باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به برکناری توخل از سمتش به عنوان سرمربی چلسی بگیرند.

آبی‌های لندن نتوانسته بودند انتظارات در لیگ برتر را نیز برآورده کنند و پس از گذشت شش هفته از آغاز فصل 23-2022 با کسب تنها 10 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

باشگاه چلسی با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی خبر برکناری این مربی آلمانی را اعلام کرد. در این بیانیه آمده است:

از طرف تمامی اعضای باشگاه چلسی، از توماس و کادر فنی‌اش به خاطر تمام تلاشی که در طول مدت حضور در این باشگاه از خود نشان دادند، سپاسگزاریم. توماس با قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها در طول دوران حضورش در این تیم، جایگاه شایسته‌ای در تاریخ این باشگاه خواهد داشت. مالکیت جدید این باشگاه حالا 100 روز است که در چلسی حضور دارد و سخت در تلاش است تا این باشگاه را رو به جلو ببرد. به همین دلیل، مالکان جدید معتقدند که حالا زمان مناسبی برای ایجاد این تغییر است. کادر فنی چلسی وظیفه هدایت تیم برای تمرینات و آماده‌سازی برای مسابقات پیش‌رو را برعهده خواهد داشت تا باشگاه بتواند به زودی سرمربی جدیدی انتخاب کند. تا زمانی که سرمربی جدید انتخاب نشود، اظهارنظر دیگری در این‌باره صورت نخواهد گرفت.

توماس توخل در ژانویه 2021 جانشین فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی شد و در فاصله چند ماه بعد توانست آنها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. او فصل گذشته نیز به فینال جام اتحادیه و جام حذفی راه پیدا کرد اما در نهایت، در هر دو دیدار برابر لیورپول شکست خورد و دستش از جام کوتاه ماند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *