بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی کریمی کارلوس کی روش را شست و پهن کرد + سند

واکنش اینستاگرامی علی کریمی به بازگشت کارلوس کی روش

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰
علی کریمی پس از قطعی شدن بازگشت کی روش به این مربی در فضای مجازی حمله کرد

علی کریمی هافبک پیشین تیم ملی ایران بلافاصله پس از قطعی شدن بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال ایران، به این مربی در فضای مجازی حمله کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی هافبک پیشین تیم ملی ایران بلافاصله پس از قطعی شدن بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال ایران، به این مربی در فضای مجازی حمله کرد.

مشخص بود پس از مسجل شدن بازگشت کارلوس کی روش به ایران و سپردن سکان هدایت تیم ملی به این مربی برای جام جهانی ۲۰۲۲، یکی از منتقدان همیشگی، دوباره علیه او موضع می‌گیرد.

علی کریمی این بار در اینستاگرام، حمله ای شدید به کی‌ روش و حامیان او کرد و با کنایه نوشت:

از قرار معلوم کار تمام شده و هیات رییسه جدید فدراسیون فوتبال تصمیم قطعی اش را برای نشاندن کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران گرفته است. به این ترتیب مردی که با دو تیم بزرگ آفریقا و آمریکای جنوبی به جام جهانی نرسید، از صدقه سر مربی خونه به خونه دست کم می تواند خودش را به قطر برساند و چهارمین حضورش در این تورنمنت بزرگ را جشن بگیرد. او میهمان سفره ای خواهد شد که پهن کننده آن را با تحقیر و تسمخر بیرون کردند، چون بلد نبود روزی صدهزار بار منت کاری را که کرده بر سر عالم و آدم بگذارد. صد البته هزار انتقاد به دراگان اسکوچیچ وارد است. کسی چه می داند اصلا شاید بارش یک جاهایی کج هم بوده، اما هرگز فراموش نخواهیم کرد اگر این مربی نبود، شاید تیم ملی مفتضخانه ترین حذق تاریخش را از مرحله پیش مقدماتی جام جهانی را تجربه می کرد. اسکو بخاطر رهاندن ایران از آن جهنم، لااقل شایسته برخورد و وداع محترمانه تری بود. شاید اما او قواعد این خاک ناسپاس را نمی شناخت جایی که برای خیلی از آدم هایش، گردن کلفتی و زورگویی نوعی ارزش محسوب می شود و آن را کاریزما و اقتدار معنا می کنند، جایی که زندان به زنجیرش عشق می ورزد و حتی یک هزارم درصد به ذهنش خطور نمی کند که شاید در کره زمین غیر از کی روش و برانکو و اسکوچیچ، مربیان خوب دیگری هم برای کمک به تیم ملی وجود داشته باشند. مادامی که اینها هستن، کی روش خوشبخت ترین مرد زمین است. توهین می کند و احترام می بیند، شکست می خورد و عزیز می شود، زور می گوید و زر می گیرد. او تنها مربی تاریخ فوتبال جهان است که مردم بعد از برد، مساوی و حتی باخت تیمش به خیابان ها می ریختند و جشن می گرفتند، تنها کسی که با جنجال و شکایت پاداش سومی را برای تورنمنتی که اصلا بازی رده بندی نداشت دریافت کرد و حالا از طرف همان کشور برای همکاری دوباره دعوت می شود، از سوی کسی که آخرین بار یک بیانیه پانزده بندی علیه او صادر و در ابتدای هر بندش تاکید کرد:

تاج به همه دروغ می گوید.

جدا که در و تخته خوب با هم جور شده اند. به عاشقان اسارت، به رعایا تبریک بگویید، ارباب دارد برمی گردد!

علی کریمی پس از قطعی شدن بازگشت کی روش به این مربی در فضای مجازی حمله کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *