بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نظر پیشکسوت والیبال ایران درباره دیدار حساس برابر برزیل

محمد وکیلی : ایرانی توانایی شکست دادن برزیل را دارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵
محمد وکیلی

محمد وکیلی سرمربی تیم‌ملی نوجوانان ایران معتقد است که ملی‌پوشان توانایی شکست دادن برزیل را دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد وکیلی سرمربی تیم‌ملی نوجوانان ایران معتقد است که ملی‌پوشان توانایی شکست دادن برزیل را دارند.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی والیبال ایران فردا شب در یک مسابقه حساس و مهم در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی جهان به مصاف برزیل خواهد رفت. روی کاغذ قطعاً برزیل از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است اما ملی‌پوشان والیبال ایران همواره نشان داده اند که می‌توانند برای حریف دردسرساز شده و حتی قدرت های بزرگ دنیا را شکست دهند.

محمد وکیلی در خصوص حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان با اشاره به صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی مسابقات گفت:

درست است که دوم شدیم و به گروه سخت تری مثل برزیل خوردیم اما باید از این بازیکنان جدید و جوان در حد و اندازه‎های خودشان انتظار داشته باشیم. چهار سال دیگر در چنین مسابقه‌ای برابر هلند ممکن است نتیجه را واگذار نکنند اما این خاصیت ورزش و والیبال است و جوان بودن تیم هم می تواند در این خصوص این موضوع تاثیر گذار باشد.

وکیلی ادامه داد:

همیشه به تیم ملی ایران امیدوار هستم و فکر می‌کنم در شرایط سخت می‌توانند رضایت مردم را جلب کنند همان‌طور که در لیگ ملت‌ها این اتفاق رخ داد و بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام دادند، برابر برزیل هم عملکرد خوبی خواهند داشت اما نتیجه را نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد. انتظار می رود بازی خوبی مقابل یکی از قدرت های والیبال دنیا از خود به نمایش بگذاریم.

او با تاکید بر این که نمی‌توان از پیش باخته بود، گفت:

مسلما برزیل از این که در مرحله حذفی باید به مصاف ایران برود، شرایط سخت‌تری را برای خود متصور خواهد بود. آن‌ها با تمام قوا می‌آیند که سوپرایز نشوند و ما هم می‌توانیم با بازی خوبمان نشان دهیم که والیبال مان در سطح دنیا اعتبار دارد و ما باید از این اعتبار دفاع کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *