بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشکسوت پرسپولیس دربی اصفهان را به رخ شهرآورد تهران کشید !

مهدی تارتار پیشکسوت پرسپولیس : دربی اصفهان از تهران قشنگ تر است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۱:۵۹
مهدی تارتار پیشکسوت پرسپولیس : دربی اصفهان از تهران قشنگ تر است

مهدی تارتار پیشکسوت پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن و سپاهان مدعی شد که دربی اصفهان از شهرآورد تهران قشنگ تر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و از دربی‌های تهران قشنگ‌تر است.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت:

از هواداران درخواست دارم که فردا ما را تنها نگذارند، دربی حساسی است و احتیاج به 3 امتیاز بازی داریم، دوست داریم ورزشگاه طوری باشد که رنگ سبز بیشتر باشد و ما میزبان باشیم.

وی ادامه داد:

این بازی هم مانند بازی‌های دیگر سخت و جذاب است، دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص را داشته و از دربی‌های تهران قشنگ‌تر است زیرا تیم‌ها برای بردن تلاش می‌کنند اما در تهران اولویت این است که بازنده نباشیم؛ یک تیم برای قهرمانی و یک تیم برای جایگاه مناسب بسته شده است و هیچ استرسی وجود ندارد، تیم‌ها برای بردن تلاش می‌کنند و امیدوارم برنده بازی ما باشیم.

تارتار خطرنشان کرد:

مصدومیت بازیکنان ما در این هفته‌ها ما را اذیت می‌کند، باقرپسند را از دست دادیم، آرمان اکوان و مسعود ابراهیم‌زاده را نخواهیم داشت، کیفیت بد زمین انزلی سبب مصدومیت بازیکن ما شد؛ سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند و انگیزه بالایی برای بازی فردا دارند و آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تساوی در همه دیدار‌ها گفت:

4 مساوی داریم که در 2 بازی می‌توانستیم برنده باشیم، در تبریز در دقیقه 97 گل مساوری را خوردیم، تیم منسجمی هستیم و به راحتی نمی‌بازیم و سال قبل در 4 هفته ابتدایی 2 باخت داشتیم، نباختن برای تیمی که می‌خواهد آینده خوبی داشته باشد، مهم است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد احسون عنوان کرد:

این بازیکن دیرتر به ما اضافه شد اما بازیکن باکیفیتی است، بازی‌های سنگینی داشتیم و استراتژی دفاع و جنگیدن داشتیم، احسون از نظر تهاجمی خوب است و در آینده به ما کمک خواهد کرد؛ در هفته گذشته شرایط زمین طوری بود که نمی‌توانستیم بازی فانتزی کنیم اما می‌توانستیم برنده هم باشیم.

تارتار در مورد جذب بیدوف گفت:

دارکو بیدوف با ما قرارداد نداشت و بازیکن آزاد بود، با توجه به این‌که بازیکنان دیگری مدنظر داشتیم، سراغش نرفتیم، باقرپسند آسیب دید و نیاز به مهاجم داشتیم و با همکاران صحبت کردیم و بیدوف را جذب کردیم.

مهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در پایان نشست در مورد بلیط 150 هزار تومان بازی فردا گفت:

تعیین قیمت بلیط در جلسه‌ای با حضور نمایندگان 2 باشگاه و مسؤلان برگزاری مسابقه بوده است، بحت عدم حضور هواداران سپاهان نبوده و بحث درآمدزایی بوده است، قیمت بلیط‌ها تغییر کرد و در مورد این‌که تصمیم جدیدی گرفته شود، نمی‌دانیم، این تصمیم در مورد مسائل اقتصادی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *