بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های دیدنی خرید جدید چلسی از بارسلونا + فیلم

مهارت های برتر اوبامیانگ در بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۵


اوبامیانگ، خرید چلسی، در اولین مصاحبه خود با پیراهن این تیم از آبی‌های لندن به عنوان تیمی بزرگ یاد کرد و گفت پوشیدن پیراهن چلسی برایش افتخار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی در آخرین ساعت‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بارسلونا را به خدمت گرفت. اوبامیانگ امروز در اولین مصاحبه‌اش با پیراهن چلسی مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت و بعد از ستایش از آبی‌های لندن گفت پوشیدن پیراهن چلسی را برای خود افتخار می‌داند.

ستاره گابنی از این پس زیر نظر توماس توخل کار می‌کند. این دو سابقه همکاری با هم را دارند. توخل زمانی که هدایت بوروسیا دورتموند را بر عهده داشت اوبامیانگ را فوتبالیستی بسیار بااستعداد می‌دانست و نقش مهمی در رشد او بازی کرد.

در توافق چلسی با بارسلونا، باشگاه انگلیسی در ازای دریافت اوبا مارکوس آلونسو را راهی بارسلونا کرد و 1۲ میلیون یورو هم به کاتالان‌ها پرداخت.

اوبا در حالی که پیراهن آبی چلسی را به تن داشت به دوربین سایت چلسی گفت:

” پیوستن به این تیم برای من افتخار است. بی‌صبرانه منتظرم تا بازی برای چلسی را شروع کنم. من کارهای تمام‌شده‌ای در لیگ برتر دارم و خوشحالم که برگشته‌ام تا یک بار دیگر در این لیگ بازی کنم. من برای شروع کارم با این پیراهن واقعا هیجان دارم”.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *