بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی اروگوئه تا دندان مسلح برای دیدار با ایران + عکس

اعلام لیست تیم ملی اروگوئه برای فیفا دی پیش رو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۸
لیست تیم ملی اروگوئه

تیم ملی اروگوئه در این فیفادی به مصاف ایران و کانادا خواهد رفت و برای همین موضوع، لیست ۴۶ نفره برای این دو مسابقه اعلام شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیست تیم ملی اروگوئه برای فیفادی پیش رو اعلام شد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی اروگوئه در این فیفادی به مصاف ایران و کانادا خواهد رفت تا آماده حضور در رقابت‌های جام جهانی شود و برای همین موضوع، لیست ۴۶ نفره برای این دو مسابقه اعلام شده است.

فرناندو موسلرا دروازه‌بان باتجربه اروگوئه به همراه چهار گلر در این لیست هستند که البته دروازه‌بان‌های دیگر تجربه ملی چندانی ندارند.

در بین مدافعان نام کاسرس دیده می‌شود که پیراهن لس آنجلس گلکسی را برتن دارد. خوزه خیمنز، رونالد آرئوخو، ماتیاس وینا و ماتیاس اولیویرا نیز مدافعان لیست اروگوئه هستند.

بنتانکور، والورده، تریرا و وسینو چهار هافبک شناخته شده لیست اروگوئه خواهند بود که باید دید کدام یک در مقابل ایران به میدان خواهند رفت.

در بین مهاجمان نام لوییز سوارز، ادینسون کاوانی، داروین نونیز و مکسی گومز دیده می‌شود که خط حمله جذابی را برای این تیم رقم می‌زند.

به این ترتیب اروگوئه تقریبا با تمام ستاره‌ها در مقابل ایران قرار می‌گیرد اما باید دید که در ترکیب این تیم کدام بازیکنان قرار می‌گیرند؟

لیست تیم ملی اروگوئه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *