بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت جالب اریک تن هاخ از ماندن کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد

اریک تن هاخ : همه چیز در مورد آینده کریستیانو رونالدو روشن و واضح بوده و معلوم است که او بخشی از برنامه های ما به شمار می آید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۸
کریستیانو رونالدو

اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد، تاکید کرد که کریستیانو رونالدو در این تیم باقی خواهد ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد، تاکید کرد که کریستیانو رونالدو در این تیم باقی خواهد ماند.

به گزارش پارس فوتبال، کریستیانو رونالدو از ابتدای پنجره تابستانی به دنبال جدایی از منچستریونایتد بود و نام گزینه هایی چون بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، چلسی، اسپورتینگ، ناپولی و … به عنوان مقاصد احتمالی او مطرح شد. اما اریک تن هاخ پیش از دیدار تیمش مقابل لسترسیتی فاش کرد که قطعا این ستاره پرتغالی در اولدترافورد می ماند و رونالدو بخشی از برنامه های این سرمربی پرتغالی است.

اریک تن هاخ گفت:

همه چیز در مورد آینده کریستیانو رونالدو روشن و واضح بوده و معلوم است که او بخشی از برنامه های ما به شمار می آید. ما به بازیکنان با کیفیت نیاز داریم، شما برای پوشش دادن همه بازی‌ها به بازیکنان بیشتری نیاز دارید تا ثبات تیمی خود را حفظ کنید.

دیدار مقابل لسترسیتی؟ من چند بازی این تیم را دیده ام و البته از فصول گذشته می دانستیم که آنها چقدر خوب هستند و فکر می کنم می توانید این کیفیت را در مسابقات این فصل لستر نیز ببینید. آنها تیمی باهویت هستند که واقعا فوتبال بازی می کنند و ما برای کسب نتیجه مناسب باید واقعا خوب عمل کنیم.

خرید آنتونی از آژاکس؟ امیدوارم آنتونی برای برای بازی آخر هفته در دسترس باشد. توافق نامه ای بین باشگاه ها بسته شده، اما کارهای اداری هنوز انجام نشده است. ما هنوز باید بخش هجومی تیم را تقویت کنیم، زیرا بازی های زیادی در طول فصل در پیش داریم. پنجره تابستانب ما با امضای قرارداد با دوبراوکا به پایان می رسد.

شرایط بازیکنان تیم؟ ویکتور لیندلوف با تیم تمرین می کند و امروز خواهیم دید که او چقدر با بازگشت به تیم فاصله دارد، زیرا لیندلوف سه هفته دور بوده است. آنتونی مارسیال در دسترس نیست و البته آرون وان بیساکا در تیم خواهد ماند. بنابراین این ترکیب از سپتامبر به حداقل ژانویه با ماست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *