بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی منچستریونایتد

آنتونی و مارتین دوبراوکا اهداف پایانی نقل و انتقالاتی منچستریونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۸
منچستریونایتد

به نظر می‌رسد که با جذب آنتونی و مارتین دوبراوکا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی منچستریونایتد به پایان برسد. امروز روز پایانی پنجره تابستانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد که با جذب آنتونی و مارتین دوبراوکا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی منچستریونایتد به پایان برسد.

به گزارش پارس فوتبال، در حال حاضر آنتونی در منچستر است تا پس از گذراندن تست‌های پزشکی و صدور ویزای کارش، قرارداد انتقال 100 میلیون یورویی‌اش از آژاکس به منچستر را نهایی نماید. دوبراوکا نیز طی قرارداد قرضی یک‌ساله، قرار است از نیوکسل به منچستر بپیوندد، البته در قرارداد دوبراوکا بند خرید 5 میلیون پوندی نیز گنجانده شده است.

تن هاخ در تمام تابستان در تلاش بود تا آنتونی شاگرد سابقش را از آژاکس به‌خدمت بگیرد و طی این مدت توانست سران باشگاه را متقاعد کند تا برای جذب این بازیکن 22 ساله مبلغ هنگفتی را هزینه نمایند. اصولا آژاکس بازیکنان خود را به مبالغ بالایی می‌فروشد، اتفاقی که درخصوص لیساندرو مارتینز هم اتفاق افتاد و منچستر این بازیکن را به مبلغ 57 میلیون پوند از آژاکس به‌خدمت گرفت.

طی روزهای شنبه و یک‌شنبه مذاکرات جهت جذب آنتونی پیشرفت زیادی داشت و در ادامه، روز دوشنبه این بازیکن برزیلی خود را به منچستر رساند. تا در نهایت، عصر روز سه‌شنبه باشگاه منچستر اعلام نمود که با آنتونی به توافق پنج‌ساله (به‌همراه امکان تمدید به‌مدت یک‌سال دیگر) رسیده است.

تن هاخ بعد از عملکرد ناامید کننده داوید دخیا در شکست 4 بر صفر این تیم مقابل برنتفورد، تصمیم گرفت تا یک گلر آماده دیگر را جهت افزایش رقابت در خط دروازه به تیمش اضافه کند. یونایتد در ابتدا قصد داشت تا کوین تراپ، سنگربان آینتراخت فرانکفورت را به‌خدمت بگیرد اما این دروازه‌بان ترجیح داد تا در آینتراخت بماند. در ادامه منچستر، دوبراوکا، دروازه‌بان نیوکسل را مورد هدف قرار داد که به‌واسطه حضور نیک پوپ جایگاهش را در نیوکسل از دست داده است.

این سنگربان 33 ساله تیم ملی اسلوواکی این فصل را به‌صورت قرضی در اولدترافورد خواهد بود تا رقیب دخیا برای قرارگرفتن در خط دروازه منچستر شود. او به احتمال زیاد در بازی‌های گروهی لیگ اروپا که همگی آنها تا پیش از 3 نوامبر برگزار می‌شود به میدان خواهد رفت.

با اضافه شدن این دو بازیکن، تعداد ورودی‌های منچستر در این پنجره نقل و انتقالاتی به عدد 6 خواهد رسید. تا پیش از این، تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن، مارتینز و کاسمیرو به شیاطین سرخ پیوسته بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *