بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره استقلالی به جام جهانی می رسد؟

بررسی شرایط حضور اللهیار صیادمنش در جام جهانی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

وبسایت مشهور اتلتیکدر در آستانه جام جهانی به وضعیت نگران کننده مصدومیت اللهیار صیادمنش ستاره جوان تیم ملی پرداخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وبسایت مشهور اتلتیک که در آستانه جام جهانی فوتبال به خبرهای مربوط به تیم های حاضر در جام جهانی می پردازد، امروز، در فاصله ۸۱ روز مانده به آغاز جام جهانی، در مقاله ای به وضعیت نگران کننده مصدومیت اللهیار صیادمنش ستاره جوان تیم ملی پرداخته است.

در این مقاله آمده است:

حضور اللهیار صیادمنش در جام جهانی قطر به واسطه مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ در هفته چهارم رقابت های چمپیونشیپ برای این بازیکن رخ داده است، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این بازیکن ۲۱ ساله که تاکنون ۷ بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است و جوانترین گلزن ملی ایران در رده بزرگسالان محسوب می شود، امیدوار است تا اسمش در لیست نهایی کاروان ایران در جام جهانی قطر قرار بگیرد.

صیادمنش نیم فصل دوم فصل ۲۲-۲۰۲۱ به صورت قرضی در تیم هال سیتی توپ زد و در ادامه بواسطه عملکرد درخشان این بازیکن، هال سیتی طی قرارداد دائمی صیادمنش را از فنرباغچه به خدمت گرفت. صیادمنش در هر ۴ بازی ابتدایی هال سیتی در چمپیونشیپ به میدان رفت که در بازی هفته چهارم در مقابل برنلی دچار مصدومیت گردید.

صیادمنش اولین بازی ملی خود را برای ایران در ژوئن ۲۰۱۹ در سن ۱۷ سالگی در مقابل سوریه انجام داد که در آن بازی در دقیقه ۸۰ بعنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و تنها ۹ دقیقه بعد، اولین گل ملی خود را به ثمر رساند تا جوانترین گلزن ملی ایران در رده بزرگسالان لقب بگیرد.

ایران در گروه B جام جهانی قطر با تیم¬های انگلستان، آمریکا و ولز همگروه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *