بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرهاد مجیدی و توجیهات عجیب درباره جدایی اش از استقلال ؛ هوادار باور می کند ؟ + سند

فرهاد مجیدی : جدایی از باشگاه استقلال خیلی سخت بود ؛ خیلی از شب ها درباره این تصمیم فکر کردم و هواداران استقلال را در این تصمیم بزرگ درنظر گرفتم چون می دانستم با جدایی ام دلخور می شوند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۵


فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال در یک گفت و گوی مفصل از دلیل جدایی اش از استقلال و پیوستن به اتحاد کلباء پرده برداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی ، سرمربی اتحاد کلباء پس از جدایی از استقلال در اولین مصاحبه خود در امارات با حضور در شبکه «ابوظبی اسپورت» درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

در اولین تجربه مربیگری ات در باشگاه بزرگی مثل استقلال کار را شروع کردی آیا در آن برهه نترسیدی؟

من همیشه در زندگی ام چنین چالش هایی را دوست دارم. در آن زمان خیلی از هواداران استقلال که من را دوست داشتند نمی خواستند من مربی شوم چون فکر می کردند من خیلی زود مربی استقلال شدم و ترس از این داشتند که من نتایج بدی بگیرم و از صحنه مربیگری کلا حذف شوم. اما چنین چالش هایی را دوست دارم. چالش هایی که خیلی فکر کنند من نمی توانم انجام دهم ولی من انجامشان بدهم.
شروع کارم با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود که موفق شدیم الریان را با نتیجه 5 بر صفر در قطر شکست دهیم. به نظرم تجربه ام در استقلال خوب بود. شما می دانید مربیگری در باشگاه های بزرگ دشوار است چون هواداران زیادی دارد. خدا را شکر که در این باشگاه بزرگ موفق شدم و در نهایت تصمیم گرفتم به امارات برای ادامه مربیگری ام بیایم.

چطور از استقلال جدا شدی و به اتحاد کلباء آمدی؟

واقعیت این است که خروج از باشگاه استقلال خیلی سخت بود. خیلی از شب ها درباره این تصمیم فکر کردم و هواداران استقلال را در این تصمیم بزرگ درنظر گرفتم. چون می دانستم با جدایی ام دلخور می شوند. اما فوتبال حرفه ای این را طلب می کند که شما دوره هایی دیگری را ببنید و فضاهای جدید را تجربه کنید.
وقتی باشگاه اتحاد کلباء به من پیشنهاد داد به این پیشنهاد فکر کردم. دیدم می توانم تجربه جدیدی را در دوران مربیگری در کشوری دیگر را تجربه کنم. خیلی خوشحالم این پیشنهاد را پذیرفتم چون امارات برای من کشور جدیدی نیست. من از سال 2001 به همراه خانواده ام در امارات زندگی می کنیم. دو فرزندم در این کشور به دنیا آمدند و در اینجا تحصیل می کنند. خیلی خوشحالم که ادامه مربیگری ام در کشور امارات حضور دارم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *