بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مژده تن هاخ به هواداران یونایتد درخصوص بازی فردا

اریک تن هاخ : کاسمیرو آماده است و می تواند فردا بازی کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۴
اریک تن هاخ در یونایتد

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد می‌گوید کاسمیرو در شرایطی ایده‌آل به سر می‌برد و برای انجام اولین بازی خود برای این تیم در بازی فردا آماده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد می‌گوید کارلوس کاسمیرو در شرایطی ایده‌آل به سر می‌برد و برای انجام اولین بازی خود برای این تیم در بازی فردا آماده است.

به گزارش پارس فوتبال، با توجه به صحبت‌های امروز اریک تن‌هاخ احتمال به میدان رفتن کاسمیرو در بازی فردای شیاطین سرخ مقابل ساوتهمپتون بیشتر به نظر می‌رسد. ستاره برزیلی در روزهای اخیر با قراردادی 70 میلیون یورویی از رئال مادرید به یونایتد پیوست و دیدار قبلی تیم جدیدش را در ورزشگاه اولدترافورد از روی سکوها تماشا کرد.

بعد از حضور کاسمیرو در تست‌های پزشکی یونایتد خبرها حاکی از این بود که ستاره برزیلی می‌تواند از بازی بعدی شیاطین سرخ به میدان برود. اریک تن‌هاخ امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با ساوتهمپتون به این موضوع اشاره کرد و گفت کاسمیرو برای بازی کاملا آماده است. با توجه به صحبت‌های او حتی این احتمال وجود دارد که هافبک برزیلی از ابتدا به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شود.

اریک تن هاخ در این کنفرانس خبری گفت:

بله، کاسمیرو آماده است. او در تمرین‌‌های ما عالی کار کرده و تمرین‌های فردی هم انجام داده. او در روزهای اخیر در کنار تیم بود.

سرمربی یونایتد همچنین به بازیکنانش توصیه کرد که بعد از ارائه یک بازی خوب در مقابل لیورپول، نمایش خود در اولدترافورد را تکرار کنند. او در این‌باره گفت:

روحیه ما خوب بود و حالا بهتر شده است. شکی نیست که آن پیروزی فقط پیروزی در یک بازی بود و ما باید تکرارش کنیم. همه بازیکنان این را می‌دانند. البته که پیروزی در آن بازی به ما کمک می‌کند چون همینطور که گفته بودم لیورپول بهترین تیم دنیا است و شکست دادنش بدون‌شک اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *