بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این دروازه‌بان با انگشت شکسته بازی کرد! + عکس

دروازه بانی محمد ناصری در دیدار پیکان و نفت مسجد سلیمان با انگشت شکسته

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۶
محمد ناصری در پیکان

محمد ناصری دروازه بان پیکان در مصاف با نفت مسجدسلیمان بیش از 70 دقیقه با انگشت شکسته بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد ناصری دروازه بان پیکان در مصاف با نفت مسجد سلیمان بیش از 70 دقیقه با انگشت شکسته بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.

به گزارش پارس فوتبال، تیم پیکان در هفته دوم لیگ برتر برد ارزشمندی را در مسجدسلیمان مقابل تیم نفت به دست آورد و جمع امتیازاتش را به عدد 6 رساند تا به تیم های بالانشین جدول بپیوندد.

محمد ناصری پس از دو‌هفته نیمکت نشینی روز گذشته برای نخستین بازی در ترکیب اصلی تیم‌ پیکان در فصل جاری قرار گرفت. این گلر باتجربه که فصل قبل نیز در هفت بازی توانسته بود سه کلین شیت حیاتی برای تیمش داشته باشد، روز گذشته تنها دو دقیقه برای اولین کلین شیت خود در اولین بازی کم آورد. در ثانیه های پایانی بازی یک ضربه پنالتی به سود نفت گرفته شد تا پیمان رنجبری دروازه ناصری را باز کند.

نکته قابل توجه درباره ناصری مصدومیت او از ناحیه انگشت در دقیقه 20 بازی بود. دروازه بان شماره 21 خودروسازان در برخورد با مهاجم تیم نفت دچار شکستگی انگشت شد که همین موضوع چند دقیقه ای وقت بازی را هدر داد. در این لحظات پزشک تیم پیکان در زمین مسابقه انگشت ناصری را جا انداخت و او با بستن انگشت خود و البته اسپری ضد درد به بازی ادامه داد.

با اینحال انگشت ناصری در دقایق دیگری از بازی طی برخورد با بازیکنان دچار درد می‌شد وهمین موضوع چند باری باعث توقف بازی شد. از این رو کادرفنی تیم نفت مسجدسلیمان تصور می‌کردند که ناصری وقت کشی می‌کند اما واقعیت داستان این بود که این دروازه بان به خاطر انگشت دررفته اش شرایط سختی را تحمل می‌کرد.

محمد ناصری در پیکان

پیکانی‌ها در دیدار بعدی خود باید در تهران به مصاف نساجی بروند و امتیازات این دیدار می‌تواند پیکان جوانان را همچنان در بالای جدول‌ نگه دارد.

یک پاسخ به “این دروازه‌بان با انگشت شکسته بازی کرد! + عکس”

  1. ناشناس گفت:
    0
    0

    تهرانی ها که با پول نفت مسجدسلیمان پروار شدن و از عصر حجر خارج شدن از برد شانسی تیمشون مقابل نفت مسجدسلیمان مظلوم حماسه سرایی می کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *