بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهترین شروع نفت مسجد سلیمان در تاریخ لیگ برتر + عکس

بهترین شروع نفت مسجد سلیمان در تاریخ لیگ برتر با کسب 4 امتیاز از 2 بازی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۱
بهترین شروع نفت مسجد سلیمان در تاریخ لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان ششمین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و باید گفت در فصل جاری بهترین شروع را در تاریخ حضوردرلیگ برتر داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نفت مسجد سلیمان ششمین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و باید گفت در فصل جاری بهترین شروع را در تاریخ حضور در لیگ برتر داشته است.

به گزارش پارس فوتبال، نفت مسجد سلیمان که به نظر می رسد مربی ایده آل خود را شناخته در بازی نخست و در مصاف با مس ارایه گر بازی تهاجمی و جالب توجهی بود و در نهایت با ننتیجه 3-2 پیروز شد تا در هفته ابتدایی یک پیروزی جالب توجه را جشن بگیرد. هر چند در پایان بازی رضا مهاجری از تیمش به سبب دریافت دو گل خیلی راضی به نظر نمی رسید. نفت مسجد سلیمان در هفته دوم و در تهران در برابرتیم خوب هوادار به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت تا شمار امتیازاتش در دو هفته ابتدایی به عدد 4 برسد و این یعنی بهترین شروع در تاریخ حضور در لیگ برتر.

این تیم در فصل اول حضور در لیگ برتر یعنی در فصل 94-93 از دو بازی ابتدایی تنها یک امتیاز گرفت. این نتیجه در فصل 98-97 هم با هدایت عبدالله ویسی تکرار شد. یعنی کسب یک امتیاز از دو بازی. شروع نفت مسجد سلیمان با مهدی تارتار در فصل 99-98 کمی بهتر شد و نفت مسجد سلیمان از دو بازی ابتدایی دو امتیاز دشت کرد. این اتفاق در فصل 00-99 هم تکرار شد. این بار با مجتبی حسینی. نفت مسجد سلیمان با فراز کمالوند در فصل 01-00 بار دیگر با کسب یک امتیاز از دو بازی ابتدایی برگشت تا فصل جدید که با هدایت رضا مهاجری بهترین شروع را در تاریخ حضور در لیگ برتر را تجربه کرد و 4 امتیاز از مصاف با تیم های مس کرمان و هوادار به دست آورد. نفت در برابر مسی با نتیجه 3-2 پیروز شد که در هفته دوم بازی ها با سه گل پیکان را شکست داد و این نشان می دهد عملکرد تیم رضا مهاجری در هفته نخست بازی ها شایسته تحسین بوده است.

بهترین شروع نفت مسجد سلیمان در تاریخ لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان و رضا مهاجری همان طور که پیش بینی می شد و با توجه به نفرات جدیدی که به ترکیب اضافه کردند این فصل حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *