بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار مسی برابر یوونتوس چطور است؟

رویارویی لیونل مسی با یوونتوس با سابقه 3 گل در 7 دیدار گذشته مقابل این تیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۳
لیونل مسی برابر یوونتوس

شب گذشته قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2022/23 انجام شد و بدین ترتیب پاری سن ژرمن و لیونل مسی با یوونتوس همگروه شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2022/23 انجام شد و بدین ترتیب پاری سن ژرمن و لیونل مسی با یوونتوس همگروه شدند.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذابیت های همیشگی در لیگ قهرمانان اروپا این است که ببینیم لیونل مسی با چه تیمی روبرو شده است چرا که فوق ستاره آرژانتینی شهرت و محبوبیت زیادی دارد و از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می آید.

مسی که در حال حاضر در پاری سن ژرمن حضور دارد، با این تیم در گروه H رقابت ها با یوونتوس، بنفیکا و مکابی روبرو شده است. در واقع یوونتوس قوی ترین تیم این گروه از رقابت ها است و لیونل مسی هم قبلا سابقه رویارویی با یوونتوس را دارد و برای اولین بار نیست که با آن ها روبرو می شود.

به طور کلی لیونل مسی در 7 بازی مقابل یوونتوس، 3 گل به ثمر رسانده است و 1 پاس گل داده است. این آمار برای مهاجمی در حد او زیاد خوب نیست اما به هر حال نشان می دهد که مسی سابقه گلزنی و دادن پاس گل مقابل بیانکونری ها را دارد و بدین ترتیب می تواند دوباره هم این کار را انجام دهد به خصوص این که قوی ترین رقیب پی اس جی در این گروه یوونتوس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *