بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های چشمگیر گزینه خرید یونتوس از مارسی + فیلم

گل ها و مهارت های میلیک گزینه خرید یونتوس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۶


یوونتوس برای مهاجم ذخیره ولاهوویچ، آرک میلیک را به ممفیس دیپای ترجیح داد. آنها پس از یک روز بررسی و مقایسه، ترجیح دادند به سمت میلیک بروند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس تصمیم خود را گرفته و می خواهد آرکادیوش میلیک را به جای ممفیس دیپای خریداری کند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس برای خرید مهاجم، آرک میلیک را انتخاب کرده است. پس از یک روز بررسی، مدیران و کادر فنی یوونتوس به این نتیجه رسیدند که مهاجم لهستانی مارسی را جذب کنند. پس از سختی های زیاد برای فسخ قرارداد ممفیس دیپای با بارسلونا، یوونتوس به سمت میلیک، مهاجم 28 ساله سابق ناپولی رفته است. بیانکونری با مارسی به توافق شفاهی رسیده و قرار است میلیک را با 2 میلیون یورو به صورت قرضی با حق خرید اختیاری 8 میلیون یورویی جذب کند.

یوونتوس امروز چهارشنبه با مدیر برنامه این مهاجم دیدار می کند تا توافق را تنظیم کنند و سپس انتقال را با مارسی به سرانجام برسانند. پس از تساوی مقابل سمپدوریا، مدیران یوونتوس تصمیم گرفتند برای جذب میلیک سرعت بیشتری به کار ببندند.

مهاجم مارسی گزینه جدیدی برای یوونتوس نیست و آنها قبلا هم برای خرید او از ناپولی اقدام جدی کرده بودند اما در آن برهه دی لورنتیس ترجیح داد او را به مارسی بفروشد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *