بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدشانسی عجیب و غریب شاگرد مورینیو

مصدومیت جدید برای زانیولو ستاره آاس رم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۲
زانیولو ؛ مصدومیت جدید برای زانیولو ستاره آاس رم

نیکولو زانیولو به دلیل دررفتگی کتف تا یک ماه بازی برای رم را از دست خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از فوتبال ایتالیا، فصل جدید برای زانیولو ستاره ۲۳ ساله ایتالیایی به سختی شروع شده است و او در حال حاضر مجبور به خانه نشینی است. زمانی که زانیولو آماده باشد یک مهاجم قوی و آماده است که می‌تواند لحظات جادویی را برای جالوروسی به ارمغان آورد. با این حال مشکل این است که حضور او در زمین بازی مداوم نیست.

شروع زانیولو با رم به آرامی پیش رفت تا اینکه پارگی رباط صلیبی در ژانویه ۲۰۲۰ فصل او را خیلی زود به پایان رساند. این مهاجم جوان تمرکز خود را حفظ کرد و در ادامه پایان زودتر فصل به دلیل کرونا باعث شد تا شرایط به سود او شود و این بازیکن مدت ها به دنبال رفع مصدومیت باشد.

مهاجم رم در سپتامبر ۲۰۲۰ دوباره دچار پارگی رباط صلیبی شد و او را برای کل فصل خانه نشین کرد. این ضربه بزرگی برای زانیولو بود که مجبور شد مسابقات یورو ۲۰۲۰ را از خانه تماشا کند. ایتالیا در این جام توانست بدون زانیولو عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

اوضاع در فصل گذشته برای زانیولو نسبتاً بهتر بود ولی او باز هم به دلیل مشکلات مختلف از زانو گرفته تا درد عضلانی چند بازی را از دست داد.

حالا، این بازیکن ۲۳ ساله دوباره بعد از چند بازی مصدوم شده است و یک ماه از میادین دور خواهد بود. اغراق نیست اگر لقب بدشانس‌ترین بازیکن سری آ را به نیکولو زانیولو بدهیم که هر وقت آماده بازی می شود مصدومیت جدیدی سراغ او می آید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *