بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناراحتی مورینیو از فرصت سوزی تیمش برابر کرمونزه

مورینیو : باید در 20 دقیقه اول برابر کرمونزه کار را تمام می‌کردیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۸
آاس رم ؛ مورینیو : باید در 20 دقیقه اول برابر کرمونزه کار را تمام می‌کردیم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که تیمش این فرصت را داشت که در 20 دقیقه اول بازی برابر کرمونزه نتیجه را مشخص کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آاس رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم سری آ ایتالیا به مصاف کرمونزه رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید.
این تیم در طول بازی فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشت اما عملکرد دفاعی خوب و همچنین درخشش دروازه‌بان حریف این اجازه را به آنها نداد تا این که کریس اسمالینگ موفق شد روی یک ضربه کرنر دروازه حریف را باز کند.
مورینیو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

« به کرمونزه تبریک می‌گویم چون ما این فرصت را داشتیم که نه تنها در 20 تا 25 دقیقه اول بازی گلزنی کنیم، بلکه می‌توانستیم کار را تمام و نتیجه این بازی را به خوبی مشخص کنیم. ما برابر تیمی بسیار درخشان قرار گرفتیم که توانست به بازی برگردد. من همچنین به داور هم تبریک می‌گویم که بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.»

این مربی پرتغالی با اشاره به عملکرد بازیکنانش مقابل دروازه حریف اظهار داشت:

« وقتی شما موقعیت زیادی دارید اما موفق به گلزنی نمی‌شوید، بحث ترس مطرح نیست، بلکه بحث فشاری مطرح است که روی بازیکنان است. رادو عملکرد خوبی برای آنها داشت. شرایط زمین خوب نبود و ما هم سعی کردیم با تمرکز و قدرت در دفاع ظاهر شویم. آنها در 10 تا 15 دقیقه پایانی بسیار خطرناک بودند و این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود.»

او درباره مصدومیت نیکولو زانیولو اضافه کرد:

«از دست دادن بازیکن مهمی مانند او بسیار برای ما سخت است، خصوصا پس از این که دو روز احساسی را سپری کرده بودیم. او برای مدتی از میادین دور خواهد بود. من نگران هستم اما ناراحتی چاره کار نیست. باید برنامه درستی داشته باشیم و راه‌حلی برای از دست دادن دو بازیکن مهم پیدا کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *