بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش کنعانی با ناجی شدن برای الاهلی + عکس

گل پیروزی بخش محمدحسین کنعانی زادگان برای الاهلی در برابر الریان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۷:۱۸
محمدحسین کنعانی زادگان در الاهلی

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.

به گزارش پارس فوتبال، از بازی‌های هفته چهارم لیگ ستارگان قطر ساعاتی پیش تیم الاهلی در دیدار برابر الریان به میدان رفت و در نهایت موفق شد نتیجه نهایی بازی را به سود خود کند.

سفیدپوشان الاهلی که در بازی‌های امسال موفق شدند نتایج خوبی در کارنامه خود ثبت کنند، با این برتری ۷ امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار گرفتند، این امتیاز تیم الاهلی از آنجایی مهم است که بدانیم تیم‌های مطرح قطری مانند الدحیل و السد تاکنون موفق به رسیدن به این امتیاز نشدند.

اما نکته جالب برای هواداران ایرانی گلزنی دوباره محمدحسین کنعانی‌زادگان، ملی‌پوش ایرانی تیم الاهلی است. کنعانی که پنالتی‌زن ثابت الاهلی محسوب می‌شود در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده، وقتی داور به نشانه خطا و پنالتی برای تیم الاهلی در محوطه جریمه تیم الریان در سوت خود دمید؛ پشت توپ ایستاد و آن را به تور دروازه حریف رساند و در نتیجه یک امتیاز تیم را به ۳ امتیاز تبدیل امتیاز کرد.

بازیکنان الاهلی که در دقایق پایانی نیمه اول موفق به باز کردن دروازه حریف شده بودند و با یک گل از الریان پیش افتادند، این نتیجه را تا دقایق پایانی بازی به سود خود داشتند که در نهایت با گلزنی مهاجم الریان بازی به تساوی کشیده شد. این بازی که از همان ابتدا پربرخورد بود تا پیش از دقایق پایانی دو اخراجی، یعنی از هر تیم یک بازیکن داشت اما پس از این گل، این دیدار پربرخورد باز هم تلفات داشت و آن هم اخراج دومین بازیکن از تیم الریان بود. الاهلی که چند دقیقه مانده به پایان بازی ۳ امتیاز را از آن خود می‌دید، حالا با تساوی به کار خود ادامه می‌داد و در حالی‌که تنها لحظاتی تا زدن سوت اتمام دیدار باقی مانده بود، پنالتی گرفته شده توسط داور و البته ضربه مطمئن فرشته نجات این تیم، یعنی محمدحسین کنعانی زادگان باز هم الاهلی را به برد رساند.

گلزنی مدافع ملی‌پوش ایرانی در دقایق پایانی بازی پیش از این هم اتفاق افتاده بود و دو دیدار قبل از این، در‌حالی‌که سبزپوشان با یک گل از تیم متمول و قدرتمند الدحیل عقب بودند گلزنی کنعانی در وقت‌های اضافه پایان بازی باعث شد تا بازی با تساوی و کسب یک امتیاز شیرین توسط تیم الاهلی به پایان برسد.

محمدحسین کنعانی زادگان در الاهلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *