بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتماد به نفس جالب ستاره پیشین پرسپولیس در کسوت یک سرمربی لژیونر

قاسم دهنوی بازیکن پیشین پرسپولیس پس از قبول مربیگری تیم آذربایجانی : به خودم ایمان دارم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۵
قاسم دهنوی بازیکن پیشین پرسپولیس پس از قبول مربیگری تیم آذربایجانی : به خودم ایمان دارم

قاسم دهنوی بازیکن پیشین پرسپولیس پس از قبول مربیگری تیم آذربایجانی خزر لنکران مدعی شد که به خودش ایمان دارد و انتظارات از او بالاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس درباره قبول پذیرش هدایت خزر لنکران می گوید که انتظارات از او بالاست.

قاسم دهنوی سرمربی یک تیم دسته دومی در آذربایجان شده است. وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت:

سال گذشته در مقاومت آستارا بودم و عملکرد خوبی از بعد فنی و تاکتیکی داشتیم و جوری شد که مسئولین باشگاه آذربایجانی با من صحبت کردند و گفتند می توانید به ما کمک کنید.

او ادامه داد:

یکسری از اتفاقاتی که در این فوتبال می‌افتد باید رابطه داشته باشی ولی برای من اینگونه نبود. از آذربایجان به ایران آمده بودند و دنبال بازیکن می گشتند و به لطف خدا همین اتفاق باعث شد شرایط مهیا شود تا من بتوانم به باکو بروم. من هم رفتم و همه چیز را بررسی کردم و دیدم تمام امکانات را برای انجام کارهای تاکتیکی و ارائه یک فوتبال خوب دارند و این پیشنهاد را پذیرفتم.

او در خصوص اینکه با توجه به اینکه تیم خزر لنکران قهرمان لیگ آذربایجان بوده و مربی های بزرگی مثل توشاک و دنیزلی هدایتش را برعهده داشتند و به همین خاطر انتظارات از او بالا است ادامه داد:

اگر سال گذشته در بازی آخر پنالتی این تیم تبدیل به گل می شد می توانستند در لیگ یک بمانند ولی فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد. ما هم سعی می کنیم بهترین برنامه را پیاده کنیم.

دهنوی افزود:

انتطارات بالا است و ما باید با تمام توان کار کنیم. به خودم ایمان دارم زیرا در ایران با مربی های بزرگی مثل آقای دایی، یحیی گل محمدی، کارلوس کی‌روش، زلاتکو ایوانکوویچ و … کار کردم و نکات زیادی یاد گرفتم که امیدوارم در لیگ آذربایجان بتوانم به نحو احسن از آنها استفاده کنم گ.

هافبک پیشین پرسپولیس تهران که قبل از حضور در تیم مقاومت آستارا در پدیده فعالیت می کرد در این باره گفت:

کلاً هرجا که اسم من باشد یکسری حواشی ایجاد می شود و آن جا هم داستان هایی پیش آمد که مجبور شدم جدا شوم. در دوران فوتبالم هم این حواشی بود که در در نیمی از آنها مقصر بودم ولی کلا مردم ایران زود قضاوت می کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *