بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تشکیل زوج رویایی استقلال در تیم ملی جوانان + عکس

همکاری صمد مرفاوی و عباس سرخاب در تیم ملی جوانان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۰
همکاری صمد مرفاوی و عباس سرخاب در تیم ملی جوانان

به پیشنهاد صمد مرفاوی و با موافقت اعضای کمیته فنی، عباس سرخاب پیشکسوت استقلال و همدوره صمد مرفاوی در تیم استقلال، به کادر فنی تیم ملی جوانان اضافه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک مربی استقلال به کادر فنی تیم ملی جوانان اضافه شد.

به گزارش پارس فوتبال، به پیشنهاد صمد مرفاوی و با موافقت اعضای کمیته فنی، عباس سرخاب پیشکسوت استقلال و همدوره صمد مرفاوی در تیم استقلال، به کادر فنی تیم ملی جوانان اضافه شد.

تیم ملی جوانان ماه آینده باید در بازی های مقدماتی جام ملت ها در شهر بیشکک حاضر شود و برای صعود به دور نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جام جهانی با تیم های قرقیزستان – امارات و برونئی مسابقه دهد.

امین راستی، حیدر شریفی و فرشاد ماجدی دیگر دستیاران صمد مرفاوی در این تیم هستند. در این تیم مهدی حیدری به عنوان مربی دروازه بان ها و مومنی به عنوان مربی بدنساز حضور دارند و هادی عسگری نیز آنالیزور تیم ملی جوانان به حساب می آید.

همکاری صمد مرفاوی و عباس سرخاب در تیم ملی جوانان

عباس سرخاب و صمد مرفاوی دو مهاجم نامی تاریخ فوتبال ایران به حساب می آیند. یکی از شهر میناب پیراهن تیم استقلال را برتن کرد و دیگری از شهر خرمشهر. عباس سرخاب و صمد مرفاوی سال های سال یک زوج رویایی در خط حمله استقلال بودند. صمد مرفاوی زننده یکی از گل های استقلال در قهرمانی آسیا بود و عباس سرخاب هم زننده گل های متعدد و حساسی برای تیم آبی بود. هر دو به تیم ملی هم راه پیدا کردند که در این بین فروغ صمد مرفاوی در تیم ملی بیشتر بود.

تشکیل زوج رویایی استقلال در تیم جوانان؛ آنها حالا در جایگاه مربی یک رویای بزرگ دیگر در سر می پرورانند. هدایت تیم جوانان به جام جهانی که افتخار کوچکی نیست. به خصوص که 24 تیم به این مسابقات صعود می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *