بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال مادرید فقط به یک شرط بازیکن جدید می‌خرد

اقدام رئال مادرید برای جذب مهاجم جدید در صورت جدایی مارکو آسنسیو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۲
رئال مادرید

رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید با جدایی کارلوس کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.

به گزارش پارس فوتبال، دو روز پیش بود که مارکا خبر از پیشنهاد مالی عالی منچستریونایتد به کاسمیرو داد. ابتدا کسی این خبر را جدی نگرفت ولی خیلی زود مشخص شد که هافبک برزیلی در حال بررسی جدی پیشنهاد یونایتد است و امروز نیز تایید شد که او از رئال جدا می شود. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در نشست خبری خود گفت که کاسمیرو تصمیم گرفته به منچستریونایتد برود و چالشی جدید را تجربه کند. کارلتو تایید کرد که مانع او نخواهند شد. او همچنین گفت که شش هافبک دارند و بازیکنی به جای او جذب نخواهد شد.

مارکا در این رابطه گزارش داد که تصمیم مدیران رئال برای نخریدن هافبک جدید جدی است و در روزهای باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات، آلوارو اودریوسولا، دیگر جدا شده قطعی رئال نخواهد بود. رئال این تابستان تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو برای جذب مهاجم جدید اقدام خواهد کرد اما هیچ عجله ای هم برای این کار ندارد.

در فهرست رئال بدون احتساب کاسمیرو، نام 23 بازیکن به چشم می خورد و باشگاه مادریدی می خواهد تا انتقالات زمستانی صبر کند. از ژانویه به احتمال فراوان وینیسیوس، رودریگو و ادر میلیتائو با گرفتن گذرنامه اسپانیایی، سهمیه اروپایی رئال خواهند شد و مشکل جذب بازیکنان غیر اروپایی نیز حل می شود. رئال جام جهانی 2022 را به دقت زیر نظر خواهد داشت و برنامه این است که در انتقالات زمستانی، یک مهاجم جدید جذب شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *