بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارلتو هم تایید کرد ؛ کاسمیرو از رئال جدا می شود

کارلو آنچلوتی : کارلوس کاسمیرو می‌خواهد یک چالش و فرصت جدید را امتحان کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۹
جدایی کارلوس کاسمیرو از رئال مادرید

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید جدایی کارلوس کاسمیرو را تایید کرده و مدعی شد این بازیکن به دنبال تجربه چالش جدیدی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید جدایی کارلوس کاسمیرو را تایید کرده و مدعی شد این بازیکن به دنبال تجربه چالش جدیدی بوده است.

به گزارش پارس فوتبال، کارلوس کاسمیرو ستاره برزیلی خط میانی رئال مادرید در روزهای اخیر مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود و حالا به نظر می‌رسد انتقال او به اولدترافورد قطعی شده است. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مدعی شد برای ماندن کاسمیرو تلاشی نکرده و به تصمیم این بازیکن مبنی بر جدایی احترام گذاشته است.

کارلو آنچلوتی گفت:

امروز صبح با کاسمیرو صحبت کردم. او می‌خواهد یک چالش و فرصت جدید را امتحان کند و باشگاه این بازیکن را به خاطر خدمات و شخصیتی که نشان داده درک می کند. مذاکراتی صورت گرفته و البته هیچ چیز رسمی نشده، اما تمایل کاسمیرو برای رفتن قطعی است. اگر توافق بین طرفین نهایی شود، ما از همین حالا جانشین او را در رختکن داریم.

من سعی نکردم کاسمیرو را به ماندن متقاعد کنم. خیلی به این بازیکن اطمینان دارم و او کمک زیادی به ما کرده، اما راهی برای بازگشت نیست. نمی دانم در چند ساعت آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما در صورت جدایی کاسمیرو از او سپاسگزارم و به نظرم این بازیکن کارش را به خوبی انجام داده است.

اگر کاسمیرو برود، ما شش هافبک داریم و فکر می‌کنم این تعداد برای مدیریت کل فصل کافی است، زیرا همه بازیکنان خط میانی ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کاسمیرو در کنار لوکا مودریچ و کروس بازیکنان بسیار مهمی برای رئال مادرید بودند و مثلث بسیار موفقی را در تاریخ این باشگاه خلق کردند.

طبیعتا اگر مذاکرات ادامه پیدا کند، کاسمیرو به ویگو سفر نمی‌کند. اورلین شوامنی یکی از بهترین هاست، گزینه استفاده از تونی کروس مانند سال دوم من در اینجا وجود دارد. ما ادوارد کاماوینگا را داریم که سال گذشته خوب بازی کرد. ما نمی توانیم بازیکنی را با ویژگی‌های مشابه کاسمیرو جایگزین کنیم، اما بازیکنان دیگری در ترکیب داریم. شوامنی بیشتر شبیه کروس است، زیرا ویژگی‌های دفاعی بیشتری دارد.

بازیکنان تصمیم این بازیکن را درک می کنند و تمام رختکن رئال مادرید برای او احترام زیادی قائل هستند. وقتی کاسمیرو می خواهد چالش جدیدی را امتحان کند، باید او را درک کنیم و این تصمیم را با نهایت احترام و محبت بپذیریم. از نظر شخصی، وقتی زمان زیادی را با یک بازیکن مهربان و حرفه‌ای سپری می‌کنید خوشحال نیستید، اما احترام گذاشتن مهم‌تر است.

گاهی اوقات شایعات را می‌شنوم و می‌خوانم، اما گاهی اوقات شما توجه نمی‌کنید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. دیروز متوجه شدم که احتمال دارد کاسمیرو اینجا را ترک کند. البته برنامه‌ریزی رئال مادرید تغییر نمی‌کند؛ ما در همه رقابت‌ها مبارزه خواهیم کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *