بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های دفاعی گزینه خرید بارسلونا از ویارئال + فیلم

مهارت های دفاعی خوان فویس در ویارئال 2021/2022

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۰


امروز مدیربرنامه خوان فویس با متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا دیدار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خوان فویس، دفاع راست 24 ساله آرژانتینی ویارئال یکی از گزینه های بارسلونا برای تقویت پست دفاع راست است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا لیستی از بازیکنان مناسب برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود دارد و خوان فویس یکی از اولین نفرات در این لیست است. پس از تمدید قرارداد سزار آزپیلیکوئتا با چلسی، بارسلونا به سراغ گزینه های دیگر رفته است. خوان فویس به عنوان یک مدافع میانی به ویارئال پیوست اما اونای امری پست او را تغییر داد و فویس به خوبی در پست دفاع راست درخشید. مدیربرنامه این بازیکن آرژانتینی، کلودیو کورتی امروز در باشگاه بارسلونا حاضر شد و با متئو آلمانی جلسه ای داشت. تصاویر این مدیربرنامه در حال خروج از سیوداد اسپورتیوا خوان گمپر نشان دهنده حضور او در باشگاه بارسلوناست.

تنها مشکل در خرید خوان مبلغ درخواستی باشگاه ویارئال است. زیردریایی های زرد برای جذب فویس 15 میلیون یورو پرداخت کردند اما حال بند فسخ او 65 میلیون یورو است و ویارئال به راحتی با جدایی او موافقت نخواهد کرد. تا امروز، بارسلونا پیشنهاد رسمی برای جذب خوان فویس ارائه نکرده است. بازیکن شخصاً با باشگاه خود صحبت خواهد کرد تا برای خروجش راه حلی پیدا کند و سپس بارسلونا وارد مذاکره خواهد شد. ژاوی و کادر فنی اش واقعاً به خوان فویس علاقه مند هستند و باور دارند که این بازیکن به خوبی در تیم جا خواهد افتاد.

به گزارش جرارد رومرو، ویارئال برای فروش خوان 42 میلیون یورو می خواهد و حاضر به کاهش مبلغ درخواستی اش نیست. همچنین ویارئال حاضر به معاوضه خوان با بازیکنی دیگر یا انتقال این مدافع راست در ازای بازیکن به علاوه پول، نیست.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *