بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مذاکرات حساس حسن کامرانی فر با مسئولان فیفا + عکس

جلسات متعدد حسن کامرانی فر با مسئولان مالی فیفا در زوریخ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸
حسن کامرانی فر در سوئیس

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال که به زوریخ سفر کرده هم چنان در نشست با مدیران مختلف فیفا پیگیر مسئولیت هایی است که از سوی فدراسیون فوتبال به او تکلیف شده است..

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال که به زوریخ سفر کرده هم چنان در نشست با مدیران مختلف فیفا پیگیر مسئولیت هایی است که از سوی فدراسیون فوتبال به او تکلیف شده است.

به گزارش پارس فوتبال، سایت فدراسیون فوتبال در مورد دیدارهای جدید دبیر کل در زوریخ می نویسد: حسن كامرانى فر در ادامه نشست هاى مشترك با مسئولين فدراسيون جهانى فوتبال با اعضاى دپارتمان داورى و همچنين مسئولين امور مالى فيفا ديدار و گفت و گو كرد.

فهرست داوران بين المللى فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلى ايران، دوره هاى آموزشى داورى همچنين راه اندازى VAR در ايران، شركت هاى مورد تاييد و آغاز آموزش داوران در پروژه كمك داور ويديويى از جمله موضوعاتى بود كه در اين جلسه مورد بررسى قرار گرفت و مذاكرات مثبتى در اين خصوص انجام شد.

كلوديو مسئول اجرايى دپارتمان داوران فيفا از مسئولين داورى جام هاى جهانى ٢٠١٠ و ٢٠١٤ در ادوارى كه كامرانى فر نيز از نمايندگان داورى ايران در اين ادوار از رقابت بود نیز در اين نشست حضور داشت.

حسن کامرانی فر هم چنين در ادامه ديدارها و نشست هاى خودش با مسئولين بخش مالى فيفا نيز جلسه مشتركى را در خصوص راه هاى انتقال پول بلوكه شده فوتبال ايران و پروژه هاى عمرانى فدراسيون با توجه به مشکلات و موانع موجود برگزار كرد و مذاکرات خوبی در این خصوص صورت گرفت که با پیگیری امور بین الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولین امور مالی فیفا دنبال خواهد شد.

حسن کامرانی فر در سوئیس

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *